focusonfitness

D - Dag 43: GOMORRN <3

Kategori:

Inte ofta jag säger just Gomorrn på bloggen men idag fick jag minsann lite tid över. ; )
Skulle haft en PT kund vid 08.00 som avbokade sig vilket innebar att nästa inte var inbokad förräns 10.00 - lite längre sovmorgon och en pyttestund att säha hallå på bloggen.
 
Sitter med en kopp kaffe och försöker vakna.
Provade aldrig "Sparatcus" imorse : / Dåligt av mig eller hur!? Haha - NÄ kände att jag behövde sova ordentligt. Min andra hälft är febrig och förkyld så just nu gör jag ALLT för att slippa att bli sjuk ännu en gång.
 
VILODAG idag - så ingen träning alls.
Har lagt just Onsdagarna som vilodagar från träningen då jag oftast jobbar med en del av mina PT kunder innan jag börjar i gymmet så brukar befinna mig på gymmet från 07.45 - 22.12 dessa dagar.
Så idag är det bara jobb som gäller. Tur att man ÄLSKAR det man gör : )
 
En av kunderna ska få svettas i en Cirkelträning och den andre ska få trampa på ett tuffare Intervallpass på Crosstrainern - KUL ; )
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: