focusonfitness

D - Dag 41: Magiskt Ryggpass och en svettig PW <3

Kategori:

Tjabba labba hallå allihopa!
 
Med en kvällskaffe och Niklas Strömstedt i högtalarna på lagom volym.
 
Har ni haft en bra dag? Om detta - VAD var det som har varit Bra - dela gärna med er : )
Jag vaknade med huvudvärk men kände mig trots detta utvilad - sovit för få timmar som vanligt när det är natten mellan Söndag/Måndag - tog en Ipren och en kaffe ;)
 
På jobb har det varit jag och Blötmoppen hela dagen - inga instruktioner var bokade under dagen så jag började blötmoppa runt konditionsmaskinerna (blir ganska äckligt där av all svett o skit)
Sen kunde jag inte sluta : ) Haha nice med lite energi - slutade med att nästan hela gymmets yter var torkade.
(Vill då tillägga att vårat gym är ENORMT)
 
Avslutade arbetsdagen med att samtala med en ny PT kund - SKOJ : )
Och att köra ett svettigt cirkelpass med en av mina kämpar - du är grym och detta ska vi fixa tillsammans - superkul att köra med en envis livsglad människa som dig : )
 
Efter jobb - MAT, efter mat - TRÄNING (grymt Ryggpass) struntade i Biceps då jag börjar smått irritera mig på att de är överdimensionerade ihop med mina Axlar : (
 
 
Ryggpasset var MAGISKT - totalt i en annan värld i mina lurar hummandes till P-Squares bästa låtar
(en Nigerianskt grupp)
 
Breda latsdrag
Sitt. Rodd i Cable med smalt grepp
Stående stångrodd
Latsdrag med V-grip
Maskin: Pull down version (mellanbrett)
BB: Ryggresningar
 
Upptäckte undet Stångrodden att min högra Axel placerar sig långt mycket högre upp än den vänstra och detta även när jag står helt vanligt upprätt : / Hmmm antagligen en a komplikationerna/kompensationerna från min muskulära obalans i Trapetzius etc. Gaaahhh - FASEN.
En hel del att jobba på efter Decembercupen.
 
När jag var klar slängde jag ner alla mina prylar i en gammal STADIUM rygga och tog en omväg hem och såg till att dagens PW oxå blev av : )
 
 
Ryggsäcken är FAN underskattad i vuxen ålder - haha : )
Hann precis undan det jumma sensommar regnet som färgade himlen svartare och svartare ju närmre hemma jag kom. NÄ grymt nöjd med denna dagen <3
 
Nu ska jag mysa med Facebook en stund och bla svara en go fitnessbrutta som tog sig tid innan idag att skriva till mig -  : ) Hoppas på en BF Team Träff i Skåneland inom kort.
 
CIAO och mys vidare.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: