focusonfitness

D - Dag 36 och 37: En dietdag i slowmotion.

Kategori:

Helloooooo.
 
Börjar inte jobba förräns 14.00 idag så passar på att skriva ett snabbis inlägg innan jag drar iväg. 
Igår hände inte mycket förutom jobb, äta & sova. Ingen träning då jag fortfarande dras med förkylningen och febern kröp sig på redan igår förmiddags.
 
Dock hittade jag en räddare i nöden som tog mina sista 4 timmar på jobb så att jag kunde få komma hem och vila istället <3 Guld värt - Tack J.
 
Idag har jag bara tagit det lugnt, sovit ut, sett till att fått i mig alla dietmålen, varit ute på en SW - en Slow-Walk ; ) Tagit hand om mina stackars fötter, smort, filat och masserat - man glömmer dem så lätt - står ju på dem hela dagarna, vad skulle vi gjort utan dem. 
Underbart att ha tid till sånt finlir med kroppen.
Enegigivande.
 
<3
 
Nä, pilla med det sista här hemma, iväg och tanka up den gamla bilen, posta brev och rulla vidare mot Vibban.
Ha en underbar dag allihopa.
 
Bjuder på en suddig formbild från Balkongen på Kreta ; )
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: