focusonfitness

D - Dag 35: Utmanar ödet.

Kategori:

Jo det kan man väl påstå.
En kort arbetsdag idag på Actic Veberöd. Mådde skit igårkväll men mådde bättre idag under dagen. Kände bara av extrem huvudvärk när jag bockade mig ner.
 
Efter maten nu ikväll så kändes det helt ok - INTE frisk men jag var supertaggad att gå och träna.
DUM som man är - JODÅ varför inte utmana ödet lite extra - men ibland går det - IBLAND. Att träna bort en påkrypande förkylning alltså ; ) Absolut inte den bästa lösningen men ändå - Vad gör man inte om det kryper i hela kroppen på en och man ser den där ToppFormen framför sig som börjar krypa sig på -
MAN VILL - MAN VILL & MAN VILL.
 
Bara ett LITET Bröst & Triceps pass - snälla ; )
<3
 
Det blev så och laddade med en del coffeinhaltiga drycker, BCAA + EAA och en Riskaka med honung precis innan passet.
 
 
 
Det kändes riktigt bra att köra men CT:n funkade inte - då påmindes man om hur ont i huvudet man hade ; )
Körde bara 2 Bröstövningar då jag inte får köra allt för mycket Bröst pga nacken och seda 3 Triceps övningar.
 
Hantelflyes rak bänk 
Hantelpress snedbänk
 
Push down i Cable
Push down reverse Cable
1 arms pusch dowm Cable
 
Måste märka ett ord på de översta raderna i inlägget.
"GÅ" till gymmet.
Jag kan inte förklara hur underbart det känns att bara kunna packa ner sina träningsskor och shaker och traska iväg till gymmet på 5 min - kunna träna tillsammans med sin bättre hälft då och då och få träna på et gym där faktiskt ingen vet vem man är.
 
MIN TID - Underbart - Bra drag där att skaffa gymkort i lilla Skurup. Lite odd kanske att träna på ett annat gym än det man jobbar på me jag söker ivskvalité och den ska nyttjas när den hittas...
Eller hur!? ; )
 
Dock är jag sämre nu. Febern har krupit på och svettas bara av bloggandet. Men bättre att det bryter ut så att man kan "peaka" förkylningen och bli frisk efter det ; )
Jag rekomenderar INGEN att träna med förkylning - detta var ett självvalt idiotdrag av mig - I KNOW!
 
Annars ikväll så har jag bara tvättat och pysslat med hemlisar här hemma <3
 
Önskar er en god natts sömn och se nu till att vakna pigga och utvilade till erat gympass imorgon.
NATTI NATTI <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: