focusonfitness

D - Dag 89: ALL IN mot Scenen nu - INGET stoppar mig ; )

Kategori:

Nä behöver jag egentligen säga mer just nu?
 
Fick reda på på Teamträffen att ca 5 - 6 kg till ska bort innan jag når tävlingsformen så NU är det minsann inget annat som gäller - 5 v kvar och jag ska köra JÄRNET.
Nu är det inget som kan stoppa mig - Tävlingarna kommer gå före allt annat nu ; )
 
Nu är det Styrketräning i stort sett varje dag, Intervaller efter styrkan 15 min, PW både morgon och kväll de dagarna jag har möjlighet till detta - i stort sett alla utom Måndag som idag då jag börjar 06.15 i Lund. Funkar liksom inte att stiga upp 03.30 för att dra ut på PW 1 tim : /.
 
 
Lagom road att dra ut på PW  i regnet efter ett tufft Intervallpass efter styrketräningen på gymmet - haha. Inpackad i ALLT som kan hålla mig varm.
 
Casein-pudding till Kvällsmål.
Passade på att blogga i kapp lite under tiden : )
 
 
Myyyyyys i Jusses lägenhet - rökelserna puffar på och de levande ljusen värmer verkligen upp stämningen dessa regniga trista höstkvällar <3
 
 
GUD idag har jag i stort sett bara käkat massa protein. Enda kolhydratskällan har varit 1 Riskaka med 1 tsk honung på innan styrkepasset och 1 Riskaka naturell efter styrkepasset tillsammans med en prottedrink.
 
Känner mig heeeelt okey faktiskt, men NU måste jag nanna kudden så att jag inte hinner bli hungrig igen innan jag somnar ; ) Caseinet mättar ju inte superlänge precis.
 
Imorgon bitti är det PW innan jobb - spännande att ta sig upp ur sängen 05.00 och ta sig ut - 
HEJA HEJA HEJA....
 
Kram på er allihopa och NATTI!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: