focusonfitness

D - Dag 77,78,79 & 80: PT jobb, jobb, Actic Training Day & HELG FAKTISKT!!

Kategori:

Hejsan allihopa!
Gud alltså - min tid räcker verkligen inte till alls längre - jag skulle behöva dubbelt så långa dygn för att hinna med något annat än BARA jobb : ( TUR att man ÄLSKAR det man gör.
Men ibland räcker inte det till då man inser att man måste hinna med annat som att handla, städa lägenheten, tvätta, träna själv <3 och ett STORT plus i kanten skulle ju vara om man kunde få hinna med lite RIKTIG fritid oxå - umgås med vänner, skymta familjen då och då och kanske t.o.m få en stund över för ingenting!!
 
Ursäkta min bitterhet - men har jag inte rätt!? Eller har alla det som jag kanske?
Ångrar litegrann att jag sagt att jag skulle infinna mig på ett event på jobbet idag : ( Skulle ju tagit min Lördag åt att göra alla de grejer som inte gjorts i veckan som jag nu måste klämma in imorgon (Söndag) Där rök den oplanerade Söndagen : (
Sen ska jag faktiskt unna mig en helg i Stockholm denna helgen som kommer efter denna - ska bli RIKTIGT ROLIGT - vi ska ha Teamträff med alla BodyFitness tjejerna på MMSports - föreläsning av Maria Eriksson, träna tillsammans och poseringsträna - GÖTT - lite nya inputs behövs : )
 
...men då medför ju detta att allt som ska vara gjort till veckan efter den helgen måste OXÅ göras imorgon : / För i veckorna är jag bokad från morgon till kväll - minst 12 tim spenderas på jobb varje dag - SUCK vad dagarna är för KORTA! JA så jag vet ju vad jag ska göra imorgon i alla fall : ))
Förlåt för allt gnäll men lite stressad just nu och ingens liv går som på rosor hela tiden - Eller hur ; )
 
 
Just nu känner jag mig faktiskt lite så här : ) Ganska delad i mina tankar, känslor och värderingar.
Antar att det är en hel del DIETENS fel oxå : ) Jag har ju faktiskt inte hittills trots 80 dagar av ganska tuff diet på runt en 1400-1500 kcal/dag klagad på dieten eller skyllt ifrån mig på den - SÅ nu gör jag det ; )
 
Uppdaterar er med ett mer positivt inlägg ikväll när jag äntligen bara kommer vara hemma efter ett förhoppningsvist lyckat träningspass : ) Tänkte skriva lite om min diet för det har jag inte gjort så mycket ; ) Ni kanske undrar vad jag äter, hur och när? : )
 
Nu ska jag ta en varm o go dusch sen bär det iväg till Actic Skrylle för lite PT och efter det soenderar jag eftermiddagen på Actic Delphi i Lund - hjälper till med Fysprofileringen - kommer hålla i Armhävningarna - en del av styrketesterna - KOM OCH KÖR JÄRNET Vet JA <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: