focusonfitness

D - Dag 74: Sista ÄTARMÅLET och en HEMLIS!

Kategori:

Då var det över - allt det goda är nu borttaget från dieten : ( Inget mera Ätarmål fram till tävling - SHIT!
Nu kommer varenda dag att se exakt likadan ut - självklart kommer dagarna att skilja sig åt beroende på hur man jobbar, om man lyckas få i sig alla målen osv osv men över lag ska de se likadant ut i 6 veckor framöver ; )
 
 
Började denna underbara Söndag med ett RYGG & BICEPS pass inne i Malmö med finaste Jess <3
Gästträning på MuscleZone på Värnhem - bara vi och några få killar på plats - ganska gött att vara ute på gymmen tidigt en Söndag morgon - aldrig mycket folk då.
 
Det blev "HÄNG" i Omklädningsrummet där efter med prottedrinkar, poseringsträning och tävlingsplanering ; )
 
 
Vill ni veta en liten Hemlis <3 
Ja det blir ju ingen hemlis efter detta men efter många om och men så hade jag ju bestämt mig för att bara köra Decembercupen eftersom jag kände att min poseringsträning gick segt och visste inte om mina nerver skulle hålla för LuciaPokalen OXÅ - Men.....
 
Idag står det KLART - JAG ska köra både DECEMBERCUPEN & LUCIAPOKALEN - Wohoooooo.
Jess hänger med upp till Göteborg som coach - vilken ängel jag stött på - du e bara för go gumman - BÄST på att motivera dessutom "Motivation för Hälsa" Du valde rätt företagsnamn - BANG!
Satan i gatan vad spännande allting blev plötsligt - TAGGAD till tusen.
 
<3
 
Eftermiddagen bjöd mig på en ÄTARDAG faktiskt - den allraste allra sista : (
Födelsedagskalas för vår finaste Theo - min ena systerson - KRÄNGARDAX för en dietande mage.
 
 
JA det blev en del GOTT : ) Hihi - men det förtjänar jag väl!?
 
 
Blev lite till efter detta : ) Syrran är en klippa på att baka - hallongrottorna var gudomligt goda : )
Haha - jag ligger väldigt lågt i energi intag och har gjort länge så detta goda under dagens bravader förstör knappast formen, snarare ännu mer taggad nu att gå "ALL IN" - det var liksom inte värt kalorierna : )
 
Jag vet att ni tänker - "Jaja - försöker hon inbilla sig själv det eller?" Men NÄ - Faktiskt inte. Efter att ha varit ifrån det under så lång tid så smakar det inte lika gott som man minns och med tanke på kalorimängden och alla de tomma kolhydraterna så NÄ - nu är det ren mat som gäller efter idag.
 
Middagen bestod av en mindre portion ris, en liten portion "Biff i kokosmjölk, grön curry & annanas" och en mindre portion "Kyckling med cashewnötter och wokade grönsaker"
Mycket godare än kakorna - helt klart - en smaksensation för mina dietande smaklökar men mår illa nu efter maten faktiskt - en kopp te med Ingefära till bloggandet - ingen mera mat idag : (
 
 
 
Här hemma ikväll har det smidits PT planeringar inkluderat Årsplaneringar och Träningsprogram medans tvättmaskinerna snurrar för full rulle i källaren : ) Multitasking.
På tal om det är det dags att pysa ner och plocka upp det sista - Jag önskar er en supervecka - jag hoppas på att kunna skriva ett par rader till er om vad som händer i veckan - men är ganska BUSY med Jobb och resten av tiden går åt dietplanering och egen träning <3 Gör så gott jag kan för att hinna.
 
SÅ häääääääär GLAD är jag när GRYMMA Träningspass väntar en Söndagmogon <3
 
 
KRAM på ER <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: