focusonfitness

D - Dag 68 & 69: "Nyttigt" lakrits och en svullen hals : /

Kategori:

Måndag och Tisdag har redan passerat : / GUD jag hinner inte med - tiden får gärna gå lite saktare annars är det ju väldigt strax tävlingsdax - usch LÄSKIGT!
 
Sitter framför datorn efter ett par timmars PT jobb och sörplar i mig hett Grapefrukt te med färsk Ingefära och honung - BLÄ vaknade med redigt halsont i morse - FAN jag har inte tid att gå träningslös : (
 
MÅNDAG.
 
Slutade tidigt på jobb - hemma redan 18.00 någon gång - fixade käk och drog iväg till gymmet med grabbarna. RYGG & BICEPS stod på schemat - det gick TRÖGT usch jag kände mig inte helt 100 faktiskt - TUNGT.
Nu är det ALL IN som gäller, inget trams, men satan vad jobbigt det var - tog verkligen emot och hade svårt att andas de sista intervallerna - Hallå förkylning : (
 
Förresten så börjar en liten ådra krypa fram på höger biceps när jag har pump ; ) Haha COOLT!
 
Självklart så var vi de där dryga medlemmarna som stannade kvar in i sista minut innan stägning - haha ; )
 
 
2 slagna hjältar ; )
Jag & Mange (gud så liten jag ser ut att vara)
 
 
Efter styrkepasset var det bara till att slänga på sig halsduk och dunväst och bege sig ut på dagens PW.
1 timme senare var jag hemma i värmen igen - jag måste ju erkänna att jag inte ar jättepigg på att dra ut efter det träningspasset men rutiner är rutiner <3
Som belöning för att man kämpat tappert fanns det inget varmvatten i duschen när jag kom hem - TACK : (
 
 
TISDAG.
 
Det blev en oväntat kort dag på jobb då en av mina kunder avbokade sig i sista sekund - : (
En go kopp te på "Niromas Praliner & Desserter" i Veberöd och några ord med Kim förgyllde min förmiddag innan det var dags för lite Ögonbrynsplock på "Team Helheten" - finns många goa ställen att besöka i Vibban ; )
Nu har jag välplockade bryn, nu ska jag bara få tid till att färga håret oxå - lite NYTT : )
 
Hemma har jag mest suttit med en massa PT jobb framför datorn, tyckt synd om mig själv för att jag inte kan träna med en svullen hals och bälat Kaffe och Te.
Var inne på "te & kaffe" här i Skurup och handlade hem ett Grapefrukt te med Ingefära i, en påse nymalt Indiskt kaffe och 1 Ingefära rot : ) KUUUUUUUR!!!!!
 
 
De hade även Rå-lakrits i kaffehandeln - häftigt - supergoda pastiller med äkta lakrits smak - 15 kcal/ask - så inte ens 1 kcal/pastill - PERFEKT Dietgodis : )
 
Det blev i alla fall en Diet-middag med lite eftertanke nu när man för en gångs skull hade tid till att få utlopp för sin kreativitet <3
 
Kycklingfilé på Spenatbädd!
 
 
<3
 
 
Heeelt sjukt att 1 portion innehåller endast 165 kcal - COOOOLT : )
Mumma var det dessutom.
 
Nä nu är det 5 min på Facebook innna läggdax.
Ska åka mot jobb 08.30 imorgon så funderar på att ta mig ur sängen i tid och hinna med en PW, frukost och en STOR kopp Ingefära te här hemma på morgonen : ) Vi får väl se om förkylningen tillåter : /
 
Lovar att jag ska ta mig tid snart och berätta lite mer om min diet - kom på mig själv att jag knappt pratat om den över huvudtaget förutom ev recept som läggs upp - men det går bra : ) Den verkar fungera faktiskt - gått ner 3-4 kg sedan jag började!
 
NATTI på er allihopa.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Lumi o Pappa säger:

    Lumi o Pappa hälsar :)

    Det verkar som allt går enligt planen!
    Vi håller tummarna för pappas"lilla" flicka

    Svar: Vad roligt att se att ni skriver : ) Ja allting går nog enligt planerna - svårt att veta när man aldrig tävlat innan men jag hoppas att det går bra ; ) Hoppas att allt är bra med er - saknar er <3
    Josefine Sidnor

    2012-10-31 | 22:57:58

Kommentera inlägget här: