focusonfitness

D - Dag 63 Del 2: En Go förmiddag <3

Kategori:

Hallojsan alla godingar!
 
Då var denna dagen oxå slut alldeles strax - i alla fall för min del : )
Jag hat haft en supergo förmiddag på jobb, trots få timmars sömn och lite dåligt med mat under dagen så kändes arbetsdagen skitbra. 
 
Var riktigt effektiv - städa - städa - städa : )
Fick blötmoppat hela anläggningen och under förmiddagen träffa på en massa goa medlemmar som man blir lika glad av att se varenda gång. Vissa människor sprider glädje så är det bara.
 
För övrigt så sabbades min dag av en annan människas osäkerhet och brist på självförtroende och karaktär.
 
Något jag försökt jobba med mycket sista åren är att inte låta människor som inte är värda min uppmärksamhet själa min goa energi som jag vill sprida runt familj, vänner och PT kunder (jobb).
Ibland så lyckas man ta ett djupt andetag och skaka av sig skitsnacket nästa sekund men när det handlar om människors rätt och personliga påhopp så sätter i alla fall jag STOPP!!
 
Jag har aldrig tolererat att bli trampad på och kommer ALDRIG att göra det - take it or leave it : )
 
Jag ger er ett gott råd:
 
" Kämpa för allt som DU tycker är värt att kämpa för - då vet du att du följer ditt <3:a"
 
Ganska påklädd om morgonen nu när man drar till jobb - livrädd att bli sjuk nu under dieten - usch det skulle svida.
Så här glad kan man vara 06.30 en morgon om man jobbar som Personlig Tränare : )
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: