focusonfitness

D - Dag Jag 91: Nya tag - Inspiration - Motivation - Taggad.

Kategori:

Hejsan alla goa läsare. Alltid lika kul att se att ni är flera som är inne här och läser - märker att ju mer regelbundet jag hinner skriva desto fler läser bloggen ; ) Intressant - som med allting annat - människan vill ha rutin och en kontinuerlighet i det de gör för att hänga i ; )
 
Idag har varit en BRA dag - började dagen med att köra Maxstyrka med en av mina goa tjejer som jag tränar inne på Olympen i Lund och efter det blev det minsann eget pass - i sällskap av Filip idag : ) Härligt att ha någon vid sin sida - om för inget annat så för det sociala. Man blir ganska ensam på sina träningspass, långa PW:s ute eller på löpbandet, matlådefix mm.
 
Körde Axlar och det gick jättebra - Intervaller 60/30 på löpbandet efter det och sist men INTE minst satte jag mig på motionscykeln 1 timme ; ) Hell yeah - jäklar vad svetten lackade ; )
 
Dagsformen <3
 
 
En egen pepp-bild hemma i lägenheten - 
hittade dessutom en app till telefonen så att man kunde få lite roligare ljus.
 
Nu ikväll har vi förbrukat ett par timmar inne i Malmö på nya EMPORIA -
Nordens största shoppningmal ; )
 
De flesta affärer var sådana som man hade sett innan - de vanliga liksom - men det var häftigt byggt med alla färger och de olika fiken och matställena här och där - får väl se vad som dyker upp på ovanvåningen.
 
 
 
 
Fika på Barista så att jag kunde hälla i mig en prottedrink tillsammans med en riktigt god Espresso medan T käkade något mer mättande : )
 
 
 
Igår när jag pratade med Jess i telefon så kom hon med förslaget att göra soppa på de grönsakerna som jag måste äta till varje mål : ) SKITBRA idé  - Varför har jag inte tänkt på soppa innan? : )
Värmer kroppen inifrån, får i mig mer vätska än annars och kycklingen känns ju inte alls lika torr.
 
 
 
 
Krämig grönsakssoppa med 100g kyckling och 1 löskokt ägg - Mumma <3
 
 
 
Lät kreativiteten flöda och såg till att vi fick varsin dietvänlig efterätt denna höstiga Fredag kväll <3
 
 
 
Eftersom jag vistades utanför gymmets portar idag så hade jag även chansen att äntligen få använda min nya Better Bodies tröja som jag shoppade uppe i Stockholm i helgen i nya MMSports butiken. Min första tröja i S - jag krymper : / Haha - vill egentligen för evigt vara en M - mer lagom : )
Men jag kan ju inte undgå att säga att jag gillade det jag såg i spegeln i omklädningsrummet på Emporia idag.
Häftigt att INTE känna sig svullen och plöffsig i omklädningsrumsljuset - I LIKE - STOLT.
 
 
 
Hittade jeans idag på New Yorker - sjukt snygga - bild kommer ; )
Har haft en toppen dag - hoppas att ni oxå njuter av er fredag.
 
KRAM <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: