focusonfitness

D - Dag 104: YEAH - Teamkläder <3

Kategori:

Inlägget för igår fick enbart handla om min MMSports beställning då jag hade en allmänt förjävlig diet-dag - FY FÖR alltså : ( Fullständigt utslagen och slö i kroppen - orkade inte ens gå min morgonpromenad - jobbade sedan från 09-22.15 så det tar ju ut sin rätt : /.
 
...men...
 
Idag har det varit en bättre dag. 
Morgonen var oxå lika slö - kände inte alls för att gå upp i morse och den tänkta tidiga morgon PW:n fick minsann vänta till senare på fm. Hade en PT Kund i Vibban så efter det bar det av hemmåt igen - ut på PW och ett intensivt BRÖST & TRICEPS pass på Hälsopunkten här i SKURUP efter det tillsammans med T : )
 
Efter passet kändes det som om kroppen vaknat litegrann och jämfört med gårdagen kändes det jättebra.
På väg till Lund för att sätta igång 2 nya PT kunder fick jag sms från MMSports : ) 
- VA? Jag har inte beställt ännu et paket tänkte jag ; ) 
Men sedan slog det mig att det kunde vara våra TEAMKLÄDER som äntligen kommit. Och det var det. Så efter storhandling på WILLYS blev det en sväng in om ICA för att hämta paket och köpa Broccoli ; )
 
 
Linne.
 
 
T - Shirt.
 
 
Byxa - supercoola (tyvärr var de väldigt stora - mys men inte så praktiskt)
 
 
Hoodie <3 Skitsnygg - tänk vad mys att springa runt med detta hela tävlingsdagen - kommer känna mig som en prinsessa den dagen men frissa, make-up store och färgläggning mm - haha.
 
 
Känns riktigt bra att tillhöra ett TEAM faktiskt - mysig känsla. Och det verkar vara ett toppen Team att tillöra dessutom - alltid någon på forumet på FB som svarar på dina frågor och tipsar : )
GRYMT!
 
 
Blev lite poseringsträning efter jobb idag tillsamman med det vanliga gänget - men kände mig inte alls sugen på att posera och känner mig lite distraherad när vi är så många som håller på samtidigt ; )
Ska försöka lägga mer tid på detta ensam nu om dagarna så fort jag har tid över - det sitter liksom inte klockrent ännu.
 
 
Blev ingen superbild men får ju bjuda på en Formbild från idag i alla fall - JAG VET - MÅSTE dra in MAGEN ; )
Axlarna börjar bli bra i alla fall. Mycket kardio nu.
 
 
 
Kunde inte hålla mig ifrån Riskakorna igår och kexen i skafferiet idag (jag vet - dålig karaktär)
...SÅ det lär bli en heeeeeeel del KARDIO nu - o INGET mera fusk.
 
Ni ska veta vad superjobbigt detta är - man är så nära men samtidigt så känner man varenda dag för att skita i allt och bara leva ett vanligt liv och ÄTA precis vad man vill och när man vill <3
LÄNGTAR verkligen - detta komer bli den bästa julen EVER!!!!
 
KRAM på er <3

Kommentarer

  • Maja säger:

    Tänk vilken jul du kommer att få och går du inte till final coach - Då är det något som är väldigt fel!
    Kram

    Svar: Ja jag vet - den kommer bli heeeeeelt underbar. Naw du e för go Maja - Tack för lite pepp - det behövs alltid. Hoppas att du är frisk igen : )
    Josefine Sidnor

    2012-11-16 | 12:44:27

Kommentera inlägget här: