focusonfitness

Hundutställning och Matlåde-fix.

Kategori:

Då var man hemma igen efter 2 dagar uppe vid Halmstad : )
Börjar bli stammisar där uppe nu känns det som. Denna helgen var det Hundutställning i Tvååker och Bästaste Bästa kompisen skulle ställa ut en av sina nakenfisar : )
 
Helgen kom ganska olägligt för min del då jag redan i veckan inte kände mig helt 100.
Mycket trött både i kropp och knopp har jag varit och ÄR faktiskt. Det känns helt okey efter natten som varit då man fick sova iaf en 8 timmar - dock höll jag ändå på att somna i brasse-stolen ute på utställningen efter att Sabbe ställt sin lilla EXx. <3
Men trots allt detta är det alltid lika underbart att få spendera tid med min Sabbis-labbis. 
 
Här har vi en underbar bild på hennes lilla Chiino (son till EXx)
 
 
Och en bild från EXx tur i ringen <3
 
 
Finaste vovvarna - o Tutteman såklart <3
 
Väl här hemma blev det försök till lugn och ro och avslappning. Tände en rökelse när jag kom innanför dörren, hoppade in i en varm o go dusch, hängde upp tvätten och förberedde matlådor inför veckan : ) Denna veckan som kommer jobbar jag dag så då finns det lite mer tid i veckan att göra mat - kan ju inte påstå att fantasin flödade bakom förklädet idag ; )
 
Ibland måste man göra det enkelt - så länge man får i sig det man behöver så!!
Köttfärsröra med MASSA kryddor, majs, paprika o svamp med ris.
 
 
Käkad och klar nu och funderar faktiskt på en promenad : / Hmmm vi får se.
Tias ringde igår och sa att han blivit förkyld - känner att mitt halsont börjar krypa sig på sakta men säkert - självklart så ska det oxå tynga en nu - ännu ett tränings stopp : ( AJA!
 
Hoppas på vitlöken i köttfärsen och en massa jäkla vitaminer : ) !!!
 
Annars lär det inte hända så mycket annat idag - väntar ivrigt på resultaten från Fitness Five - Nyfiken som tusan hur det har gått för Ida som jag tävlade mot i Rep-power i GTB.
 
 
Kolla in även hennes blogg - bloggar oxå om träning och tävling. Hon tävlar i Fitness Five som hon debuterat i detta året och kommer antagligen oxå köra Athletic Fitness detta året tyckte jag att hon nämnde : )
 
Ny vecka - Kör så det ryker allihopa!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: