focusonfitness

Axelpass - sååå jäkla GÖTT.

Kategori:

Första PT kunden 06.30 i morse - Så här kände jag, Hur kände ni er!? ; )
 
Laddar varje morgon med en kopp kaffe i bilen i min fina ACTIC termo mugg som vi fick i julklapp på jobb förra året - varmt kaffe hela 4 mil bort.
 
 
Fan vad skönt det var att få köra Axlar idag - riktig EGO-boost!!!
Det är Axlar och Ben som ja fått för mig att jag tappat mesta massan på under denna halvdanna träningsperiod jag haft ett tag nu pga nacken. Sjukt nice att få köra genom axlarna och känna hur de sväller under passet - Det fanns lite massa kvar trots allt : ) GLAD!
 
                                         
            
 Försöker man bortse från att det set ut som om jag tänker äta upp Ida som fotograferar på det högra fottot så tycker jag att man ser ganska tydligt där att Axlarna sitter kvar - ME LIKE!   
 
 
Jag är NÖJD med min dag, nöjd över mina PT kunders prestation, nöjd med min egna prestation och SJUKT trött ; )
 
Kör hårt där ute nu. NATTI på ER <3
 
            
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: