focusonfitness

1 års Kalas, tårta & min fina <3 ADIDAS-klänning : )

Kategori:

Då var det ny vecka igen allesammans - hoppas vi ännu en gång på lite bättre väder denna veckan -nu kan jag inte längre minnas när det inte regnade på en hel dag sist - sjukt jue - Och det kallas Sommar!
Idag har det varit en helt vanlig Måndag för min del - 8 timmars arbetsdag och 3 PT kunder på det. Skönt att få vila ut lite i helgen och friskna till från förkylning o grejer.
 
Igår var det kalas-dax för min lilla systerson Tellus <3
Mysigt att gå på kalas och tror ni att tårtan och kakorna smakade gott nu när man vet att det bara är 2 veckor kvar till dieten ; ) Haha - lite av en krängare/snarare småätare måste jag erkänna at jag varit den senaste tiden, mycket pga att jag inte tränat ordenligt på grund av Rehab träningen och mycket pga att dagen D snart är här : )
 
Storebror stod först i kö för att hjälpa lillen att öppna alla paketerna.
Sötisar!
 
 
Och Jag hade minsann klänning på mig : ) Haha det händer inte varje dag.
ÄLSKAR min fina ADIDAS-klänning - den är grym,
Tror det är första klänningen som jag köpt, andra jag haft de få gånger jag haft klänning förrut har jag fått i present eller "ärvt" av nån vän ; )
 
 
Syrran hade gjort en massa gott.
 
 
Ovanpå allt det roliga så passade jag på att tappa min mobiltelefon - INTE lika roligt.
Displayen blev helt förstörd så nu är det bara till att ivänta svar från Operatören och hoppas att det inte tar år och dar innan man får tillbaka den,
 
Idag körde jag mitt första lite tyngre styrkepass på ett tag/
Rygg & 1 Bicepsövning : )
Det gick bra - lite stressigt då jag försökte trycka in det mellan 2 PT kunder efter jobb : / Man vill ju vara effektiv och det är helt klart värt att ha de där 2 timmarna hemma innan läggdax men passen blir inte alls av samma kvalitet när man skyndar på dem : ( SÅ det får jag sluta med - Men det känns riktigt skönt att få ha kört på RIKTIGT igen : )
 
 
Önskar er alla en bra vecka nu och var inte rädda för att ställa frågor här på bloggen om ni undrar över något!
KRAM!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: