focusonfitness

Tillbakablick Luciapokalen.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
När jag tittar på min läsarstatistik så märks det att jag inte skrivit lika regelbundet senaste tiden, den har sjunkit med 75 % typ  ; )
Haha - antar att de flesta har någon form av bevakning på bloggen så att ni meddelas när jag skrivit - eller så var det tävlingarna som ni läsare tyckte var intressanta och nu är de ju över : ))
 
Tanken var från början att blogga detta året - Resan mot målet, men nu i efterhand så har jag bestämt mig för att fortsätta blogga och låta det bli en FITNESS/MAT/TRÄNINGs blogg <3
 
Så alla ni som är intresserade av träningstips, mat, nyttiga recept och mina resor mot nya Fintess mål - Ni får se till att stanna goa ni ; ))
 
Nog om det - Tänkte lägga upp lite bilder från LUCIAPOKALEN.
 
Förbedömning.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
FINAL & Min T-Walk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
T - walk
 
 
 
 
Placerade mig som nummer 5 i Finalen och är mäkta stolt över detta : ) Mitt mål var att gå upp på scenen och efter Decembercupen så hade jag som mål att i alla fall bli bland de 15 bästa då konkuransen är större på Luciapokalen - så Final var verkligen en bonus : )) KUL att få använda finalbikinin igen och att få gå ännu en       T-walk.
 
Det har varit en helt underbar resa <3
 
Lördag käll firades med mat såklart : ))
 
 
 Var ute och käkade en mindre god hamburgare men på morgonen - Söndag morgonen dagen efter tävlingen så pös jag iväg på Frukost buffé på Avalon hotell : ))
 
 
Finns inget godare än fruostar - gud vad jag saknat det!!!
 
 
GUD - så himla gott - mysig atmosfär, lugn ralaxande musik i högtalarna och massa goa grejer ; ))
Där satt jag i nästan 2 tim och njöt av min frukost medans resten av Göteborg vaknade till liv.
 
 
 
På vägen hem från GÖTEBORG bjöd Jess på Lussebullar : ) Mums filibabba.
 
 
Det blev en 3-4 st under hemfärden - min mage var inte så glad men det var jag : ))
 
 
På hotellet efter tävlingen <3
 
 
HEJ Lussekatt och HEJDÅ formen : /
 
Nu är självklart målet att hitta en balans i kosten igen - och göra den ännu bättre än den någonsin varit : )
 
CIAO.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: