focusonfitness

Men vad händer nu då?

Kategori:

Ja ska jag vara ärlig så känns det lite tomt faktiskt.
 
Den ständiga frågan från de allra flesta den senaste månaden har ju varit just:
"- Men vad ska du göra sen då?"
 
Haha JA innan tävlingarna så var det det sista jag funderade på, på vad jag ska göra sen - var så inne i dieten och det var tillräckligt att bry sig om - huvudet fixade inte riktigt där på slutet att tänka på något annat än vad kroppen gjorde "just nu" och sen kan jag glatt erkänna att under dieten så ville jag inte ens föreställa mig att jag skulle göra om det : ))
 
Den enda planen som jag har just nu i skrivande stund är att denna veckan kommer bli en 
SVULLAR/VILO - Vecka <3
 
Ska se till att äta ordentligt och äta precis vad jag vill och under dessa dagar även vila från träningen - låta kroppen få lite lugn och ro - den kommer ha fullt sjå med att bara ställa om sig från att ta hand om tråkig dietmat till att få bemöta allt från choklad - kakor - såser och annat smått och gått.
 
Klockan tickar iväg och jag hinner med hälften av det jag borde göra just nu men MÅSTE verkligen gå och lägga mig - upp tidigt imorgon igen för att öppna upp gymmet i Vibban. Imorse sov jag 15 min i bilen väl framme på jobb då jag blev tidig för att jag inte vågade riskera att bli sen till jobb oga snön - men AS så trött jag var - så varenda minut där i bilen var ju guld värd verkligen.
 
Annars har jag bara jobbat idag - skönt att slippa gå hungrig och känna att benen hänger med ; )
Hade gått upp 4 kg när jag vägde mig imorse jämfört med i Fredags : / Tur att det bara är vätska alltihopa!
En varm dusch nu och sedan sängen.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: