focusonfitness

Det har varit en mysig JUL <3

Kategori:

Helluuuuuu allihopa!!!
 
Vill faktiskt börja detta inlägget med att önska er en super-
 
- litegrann sådär i efterskott, hoppas att ni fick en riktigt mysig julafton med massa god mat i måttliga mängder och fina julklappar.
 
Dagen innan Julafton jobbade jag ute i Veberöd.
Riktigt bra tryck - fanns inte en enda kardiomaskin ledig - kan det vara julmatsångesten som nalkades ; )
KUL att se att byn är så aktiv och att vi får vara platsen där alla möts och låter endorfinerna flöda. 
 
 
ÄLSKAR MITT JOBB!
 
Jag inledde min Julafton på jobbet - vem har sagt att tomten bara skickar runt nissar land och rike runt -
TOMTE-Pt:s är det nya <3
 
 
Körde PT med 2 av mina kunder - kul att starta julafton tillsammans.
 
 
Det blev ett grymt Benpass och denna unga goa dam förtjänade julmaten mer än någon annan ska jag ju ta och berätta ; )) Grymt bra jobbar tjejen.
 
 
 
 
Resten av Julafton spenderades hemma hos min goa syster tillsammans med familje och T.
Matlagning, pepparkakshusbygge, Kalle Anka, julklappsutdelning mm.
Första gången på flera flera år som vi firar julafton tillsammans med mamma och hennes man så det var supermysigt <3
 
 
Familjen är Värst ; )))
 
Idag är det JULDAGEN och antingen mår man lite halvdåligt av all mat man stoppade i sig igår eller så har man varit på gymmet och svettats ut det värsta : )
Nackspärren är fortfarande inte borta - vaknar ganska "vingabruten" varje morgon me så blir det bättre under dagen - hoppas på att det ska försvinna snart så att man kan köra utan att vara rädd att det ska bli sämre.
 
Idag blev det i alla fall RYGG & BICEPS ; )
 
Hmmm - Bicepsträning eller inte? Jag kan inte bestämma mig riktigt. Genetiskt har jag ganska grova armar och detta medför att Axlarna ser mindre ut i proportion : ( Och det gynnar mig inte på scen i BF.
Men...det är ju kuuuuuul att köra - Biceps aktiveras redan en hel del i nästan alla Ryggövningar så de lär ju inte vara helt passiva i alla fall. Aja tror inte att jag kommer låta bli dem - 2övn/pass i alla fall : )
 
"Ny" favorit bland Bicepsövningarna.
 
 
 
 
Det blev ett bra pass - det känns skönt att komma igång och kunna träna med lite energi.
Fram tills nu har det slarvats en del med maten faktiskt - ätit när jag kännt för det så jag har tappat regelbundenheten på måltiderna och har även stoppat i mig mycket skit - Imorgon är det ALLVAR igen - skönt!
 
Kommer inte räkna kalorier eller liknande men jag kommer se till att få i mig det protein jag behöver per kg/kroppsvikt. Det är det viktigaste under uppbyggnadsfasen - sen tänker jag ha 1 Gottedag/veckan.
 
Avslutar min svullar-period denna kväll med nygräddade våfflor, grädde och Nutella <3
MUMMA!
 
Mys nu vidare på er ledighet - själv börjar jag jobba igen imorgon så har ni inget för er får ni gärna titta förbi ACTIC Olympen och köra ett pass ; )
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: