focusonfitness

D - Dag 125: FM - Listor, packning av tävlingsväska, rakning ; ) & vila.

Kategori:

God förmiddag allihopa!
Har ni det bra där ute i kylan - snön är väl mysig men det kunde väl varit varmt samtidigt : )
 
Idag sov jag till 08.00 - skönt att få sova ut - har ju dock varit uppe ett par ggr på toalette inatt - nu ska allt vatten ut igen - dricker till varje måltid under dagen och under förmiddagen imorgon sedan är det NOLL vatten.
 
Idag har jag hittills bara försökt vila
Skrivit Packningslistor för både tävlingsväska och allt annat som ska med - allt Gottis tex ; ) Hehe.
 
 
 
Denna gången ska vi åka lite längre bort och det får absolut inte glömmas bort något so vi behöver till tävlingen. De kommer ju arrangera de årliga Festen efter tävlingarna på Lördag dessutom som vi även tänkte kika in på - såååå detta innebär ju någo Party-Outfit dessutom : )
Vet vad som är sjukt skoj? Jag köpte ju ett par högklackade skor i början av året om jag visste att jag inte skulle kunna använda för att jag inte kunde gå i högklackat - men tyckte de var as-snygga <3
NU KAN JAG ju gå i dem - har ju lärt mig detta under resans gång - haha nu öppnas en het ny värld av skooooor ; ) Känns skoj.
 
 
 
Tror att jag fåt ihopa det mesta faktiskt.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och påbörja den berömda Rakningen - haha av hela kroppen.
Shyst - de få kroppshåren man har kvar som säkert värmer en pytte procent ska oxå bort nu : ( Men vill man vara fin så får man lida pin.
 
Det allra bästa med att sluta dieta kommer vara att jag kommer lägga på mig lite värmande kroppfett igen och sluta frysa ÄNTLIGEN - 2 dagar kvar sen är de fritt fram - UNDERBART - längtar.
 
Utanför mitt fönster idag <3
Hoppas att vi klarar oss ifrå snökaos på vägen upp till Göteborg - min fina coach hade tydligen köpt nta snökedjor - HARD CORE säger jag bara - nu jäklar - Roadtrip here we go...
 
 

Kommentarer

  • Maja4 säger:

    Äntligen kom jag ut på Din sida för att se hur det har gått för dig. Jag visste det, du gick vidare. 4:e plats grymt bra och otroligt bra jobbat coach. Nu är du i Göteborg och jag hoppas verkligen allt har gått bra för dig och att du hade en mycket trevlig kväll i går. Hoppas att du kommer hem säkert då de inte lovat Sveriges bästa väder i dag. Du ska veta att jag har tänkt på dig och hållt alla mina tummar och tår för dig.
    Kram Maja

    Svar: Naw - du e för go du Maja : )) Tusen tack för allt hållande : )
    Josefine Sidnor

    2012-12-09 | 11:05:34

Kommentera inlägget här: