focusonfitness

D - Dag 6: Jävla Hosta - jag ger upp.

Kategori:

Ja nu slänger jag in handduken.
Har försökt sedan i Torsdags att ignorera min fruktansvärt störiga hosta som hållit mig vaken om nätterna och gjort mig mindre social på dagarna då jag inte kunnat öppna munnen förräns jag börjat hosta.
NU FÅR DET VARA NOG.
 
 
Köpte hostmedicin i morse och nu på vägen hem från jobb fick jag ta beslutet att stanna hemma 2 dagar från jobb så att jag hinner vila ut och kanske friskna till tills på Torsdag då jag MÅSTE vara på jobb.
 
Gjorde BIA mätning imorse på jobb - skulle väl inte lita på siffrorna jag fick då den påstår att jag skulle gått upp 2,1% i fett men enligt vågen vägde jag endast 62,8kg - minns inte sist jag vägde så lite.
Gått ner 1,2 kg på 6 dagar - mycket vätska som försvinner ur kroppen första tiden. Ska väga mig på samma våg som första gången ännu en gång för att se fettprocentens nergång - de är nog inställda olika.
 
Dieten kommer i alla fall kännas som en dans på rosor utan feber, ont i halsen och hostan ; )
 
ADIOS kära vänner så länge o Natti på er.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: