focusonfitness

D - Dag 19: Nordvästra Skånes Paradis

Kategori:

HOVS HALLAR.
 
Jepp - detta blev dagens resmål och en länge önskad destination från min sida ; )
Har länge velat åka dit men det har helt enkelt inte blivit av men idag var ju helt klart den allra BÄSTA dagen att åka dit - tropisk värme och i stort sett vindstilla - GÖTT!
 
Men...dagen inleddes med 1 timmes morgonkardio : )
Måste ju komma igång även med kardion - 3 ggr/veckan tyckte O i början men jag tror att jag kommer försöka gå varenda dag - annars tappar jag nog "rutinen" på det hela : )
 
 
Kylväskan packades med diverse: Lättkesella, protein, kycklingsallad, proteinbar och vatten.
Låt aldrig en eventuell diet eller annan matvana hindra er från att hitta på saker - det gäller bara att vara finurlig och ska man tvunget äta ute så VÄLJ RÄTT mat <3
Hovs Hallar var såååååå mycket bättre än jag kunde anat ; )
 
 
 
 
Kycklingsallad har aldrig varit godare ; )
Efter äventyret blev det Rostbiff, lite nypotatis-sallad
(plockade bort lite av potatisen då jag endast sätter i mig 150g/portion innan träning) och mera grönt i Ängelholm innan hemfärd mot gymmet.
 
 
 
 
 
 
Vill inte dela med mig allt för mycket av bilderna då jag själv tyckte att det verkligen var värt att inte ha sett allt för mycket bilder där ifrån innan man kom dit - det blev mera MAGISKT <3
 
 
Efter att ha värmt upp benen ordentligt bland backar och sten så blev det ett Benpass på gymmet ; )
Körde Utfall för första gången sedan knäna börjat strula och det gick suuuuperbra - WIIIIEEEEE!
 
Ha det bäst allihopa.
KRAM <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: