focusonfitness

D - Dag 14,15,16 & 17: Sluttampen innan semestern.

Kategori:

Hallåsan vänner!
 
Sorry att jag varit såååå dålig på att uppdatera er de senaste dagarna men det har varit jobb, jobb och jobb och på kvällarna har jag prioriterat allt annat jag inte hunnit med under dagarna så det har inte riktigt hunnits med att blogga ; ) Men nu e jag tillbaka : )
 
Dieten går bra - det känns som om det stannat upp litegrann nu med viktnegången vilket jag antar är bra så jag inte kan fortsätta med att gå ner 1,5 kg i veckan : ) Det är ju vätskan om försvinner i början därför går det undan. Nu framöver hoppas jag på att gå ner 0,5kg i veckan ungefär ; ) Väger 62,5kg nu så på Måndag när jag ställer mig på vågen håller vi tummarna att det har fortsatt NERÅT i alla fall!
 
Träningen har jag oxå satt igång med på riktigt igen och det känns bra.
Peppar peppar ta i trä så har jag inga känningar alls i nacken och jag är såååååå LYCKLIG över detta : )
NÄ tänkte bara skriva ett par rader - står här hemma i en svettig träningstopp och är på väg in i duschen. Någonting måste man väl ta och hitta på idag då det är Lördag ; )
 
Skriver några rader ikväll och uppdaterar med en bild ; )
 
KRAM BANAN!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: