focusonfitness

D - Dag 13: Att vara Personlig Tränare!

Kategori:

Älskar att jobba som Personlig tränare : )
 
Det finns inget bättre än när man släpper iväg en kund efter ett riktigt tufft pass med leendet på läpparna...ELLER tvärtom ; ) Med huvudet i toalett-stolen : ) Lika gött de båda (i alla fall för PTn) Tihi!
 
Dagens PT-kund kommentar:
Jag frågade: Vad tycker du är roligast att köra? Konditionsträning eller styrketräning?
 
PT-kundens svar: - Mmm Styrka får det väl bli då, för då känns det inte som om jag ska DÖ på insidan!
 
 
<3 I Like.
 
Har dessutom fått turen att träffa på en hel bunt av mina goa kunder idag på gymmet - Kul att se att de är tillbaka från semestern och står i bland vikter och gummiband mm ; )

Kommentarer

  • Viktor säger:

    Räknar mig själv till den kategorin som nu är tillbaka efter "semestern" från gymmet som egentligen helt enkelt har varit för mycket jobb och dåligt passande öppettider på gymmet ;)
    Men får hoppas att vi ses mycket framöver i Veberöd så man kan följa din deff live och du får följa min bulk!
    Förövrigt är det roligt att se att det går bra för dig med deffen, försätt med det bra jobbet!

    Svar: Hallåsan du : ) Det är ett ömsesidigt intresse. Alltid kul att ha folk omkring sig om "pratar samma språk". Kul att du läser bloggen : ) Det var ju det den var till för : ) Att inspirera andra. Nu har den även blivit en inspiration för mig själv då jag tycker att det ÄR inspirerande just att få kunna inspirera andra : ). Kör så det ryker Viktor så ses vi i Vibban.
    Josefine Sidnor

    2012-08-31 | 11:47:26

Kommentera inlägget här: