focusonfitness

Underbara människor <3

Kategori:

Tänker börja detta inlägget med att säga att jag är så HIMLA glad över att ha så många UNDERBARA människor omkring mig - det är så lätt att ta folk för givet och i allt annat vardagsstök glömma bort att visa uppskattning till alla de människor som man tycker så mycket om.
Jag är en otroligt tankefylld och tankspridd människa och jag tänker VÄLDIGT ofta på sådana här saker men vardagsaktiviteterna medför att man tyvärr kan vara liiiite sämre på att faktiskt....
 
- Skicka iväg det där smset som tar 2 min att skriva
- Ringa och bara säga att man saknar någon, att man inte har tid att prata men man ville bara säga detta
- Att bara vara med sina vänner, hänga, snacka skit hemma och ta det lugnt, träffas utan att det ska behöva vara så komplicerat
 
Jag har familjemedlemmar som jag är så himla tacksam för även om vi inte ses så ofta, en pojkvän som ställer upp i vått och torrt, jag har goaste vännerna, bästa arbetskollegorna, fantastsiska PT klienter och Bootcamp deltagare, jag har Världens grymmaste Team medlemmar i vårat tävlingsteam "TEAM Focus on Fitness" OCH jag har även vänner på andra sidan jordklotet som jag vet tänker på mig och jag på dom och att vi uppskattar varandra även med detta fysiska avstånd.
 
Idag slutade jag jobba 16.00 - Härliga Torsdag då man hinner träna i lugn och ro.
Min fina Jannie tog sig en dagsutflykt till vackra Ystad för att köra ett Ryggpass tillsammans. Mitt 2a pass på 2 HELA veckor om man räknar det Benpasset delight jag körde förra Fredagen. Det blev ett skoj pass ihop med lite lek, häng och släng och lite träningsinspiration av Carl.
Alltid lika roligt att träna med Jannie, en väldigt HÄRLIG tjej att hänga med...och när vi hänger så HÄNGER vi ; ))
 
Sitter och laddar ner dagens träningsvideos i telefonen så att jag kan bjuda på några bilder här på bloggen ikväll - tar en jäkla tid, ännu en gång är klockan närmre midnatt...killen är på väg upp till Norrland så man får passa på att bloggmysa i sängen när man är ensam hemma ; )
 
Imorgon har vi TEAMTRÄFF med TEAM Focus on Fitness.
Vi ska träffas här hemma hos mig, snacka diet, kolla posering och strukturera upp de kommande månaderna, bestämma oss för vilken logga vi ska ha och äta GO mat ihopa. Det ska bli supertrevligt - Läääängtar.
NÄ jag ger upp - de där videosarna vill inte som jag vill - får satsa på lide bilder nästa inlägg.
 
Kolla gärna in min Instagram "fitnessjusse"
 
Nedräkningen har dock börjat tills vi drar på semester 1 vecka till Kanarie Öarna.
9 dagar kvar ; ))
 
 
Natti natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: