focusonfitness

Dietdag 2: Jobbedag och härliga matlådor!

Kategori:

Dietdag: 2

Jooodå...jag kom minsann upp ur sängen imorse också, inte lika tidigt men 06.30 var jag utanför dörren 😜 Det kan min köra dietvän @_paulaaberg_ intyga då vi stötte på varandra hör nere 😃 haha galningar! Det blev en 60 min PW, dusch, frukost och jobb på det!
Längst upp till höger ser ni kvällens middag och nedanför dagens frukost 😉. Vikten på 65 kg idag med!
En lite dov formbild på magen och vackra skånska vyer nedanför 👍🏻✨❤️! Idag har solen skinit på oss men jag har jobbat till 19.00 så ingen sol här inte! 
Ett mellanmål har slunkit ner under dagen i form av 125g kvarg och en NOCCO och lunchen bestod av Lax, Potatis & 1 kokt ägg! 😋
Jag mår bra av maten och är sjukt taggad att komma i form nu - Äntligen!!! 💃
Lite öm i höfterna och lite skoskav efter PWs hör till så här i början 😘!
Kommer nog att strunta i promenaderna på helgerna och träningspassen kommer att läggas in Tors-Sön då jag har tid 💪🏻! 

#teamfocusonfitness #dietdag2 #diet #bodyfitness #athleticfitness #vilodag #nukörvijärnet #taggad #mittlivsform



Kommentarer


Kommentera inlägget här: