focusonfitness

Dietdag 32: DIPS, Legday & trevligt sällskap!

Kategori:

Dietdag 32:

ÄNTLIGEN...var den här 😍 Träningsdagen som jag väntat på hela veckan!
Så underbart att sluta 16.00 redan och därefter INGENTING att passa tiden till (jo, läggdax men jag lyckas ju aldrig passa den tiden ändå) 😃 Det blev ett långt och utdraget pass på gymmet men...såååå skönt! Kändes som förr, när gymmet var ens andra hem och det fanns ingen annanstans man skulle vilja spendera sin lediga tid ❤️! DIPSEN funkade med Axeln men det krävdes mycket uppvärmning, det är ingen snäll övning mot Axlarna! Efter passet blev det en PW i Sandskogen på 5 km rundan - såååå himla härligt att komma ut i naturen och dessutom med REGGEA och DANCEHALL STARS i lurarna! 😉 
Vikt idag: tillbax på 61 kg 👍🏻.
Dieten känns oförskämt bra faktiskt, härligt för det är ju mitt mål! 
Idag fick vi in nya Questbars till jobb. Mintchoklad 😋 Dom var goda men det blir inte ett bar man äter ofta - väldigt speciellt! Skulle kunna tänka mig att höra en dessert på det någon dag 😜!
Imorgon blir det träning efter jobb vid 14 sen kommer teamtjejerna till Breeze vid 16 för mätningar och poseringsträning - ska bli sjukt kul att se vad som hänt med kroppen! 😃
Efter det kommer vi att mysa till det hemma hos coachen med dietvänlig Tapas...läääängtar!!! 😘 Det värsta med att det är helg är att mitt Ätarmål ännu inte är inplanerat - Hmmmmm...livsviktiga grejer ju 😘😝😎!!!!

#teamfocusonfitness #breezefitness #bodyfitness #athleticfitness #dips #legday #shoulderworkout #questnutrition #breezequeens #dietdag32 #muscles #glad 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: