focusonfitness

Dietdag 28: Söndagsmys med Pedikyr & Shopping 😍

Kategori:

Dietdag 28:

...jag klagar verkligen inte på denna Söndagens söndagsmys, det tog slut alldeles för fort bara 😍
Började dagen på gymmet med en Bröstryggsscreening och ett RYGGPASS i trevligt sällskap 😜! Skenbar det av in till Malmö för att gå en lååååång promenad med min bästa vän @sabinafriman och vovvarna ❤️ Det var på tiden att ses! Vi avslutade med en Islatte och en Questbar hemma hos henne 😃! Sen åkte jag in till Emporia för att möta upp min sköna höna @_paulaaberg_ 😘 Vi unnade oss en 45 min lång pedikyr och lite oplanerad bikini/underklädes shopping på "Darlings" ❤️❤️❤️ Farligt med REA 😉! Köpte en supersnygg rosa bikini 👌🏼bla! En sallad på "Red Fellas" och en "Fogarolli" Cortado senare var det BIO-dax ✨! Mötte upp Tias och åkte vidare till Entré för att sitta på röven i 2 Tim 😳 en påse Chokladöverdragna Gojibär och en Cola Zero sedan försvann vi in i "Minionernas" Värld en stund *asg* 😂😂😂! 
Vikt idag: 61,6 kg. 
Endast gått upp 1 hg efter gårdagens ÄTARMÅL, det känns bra!! 👍🏻
Imorgon bitti kickar vi igång en ny vecka med PT klient på Hälsopunkten innan det bär av vidare in mot Ystad för jobb 09-19 😃! Om det finns energi kvar sen i denna dietande kropp så blir det nog ett pass på Breeze innan hemfärd 😉
Lets do thiiiiiis!!! Men först....SOVA! 
Natti natti på er godingar ❤️! 

#sf #fogarolli #redfellas #shopping #darlings #emporia #bio #minions #pedikyr #massage #bikini #fitness #vänskap 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: