focusonfitness

Dietdag 25: APPLE PIE Diet Deluxe IN THE MAKING.

Kategori:

Dietdag 25:

I had to make my own cakes today - Homemade Apple Pie Diet Deluxe ❤️
GUD vad sena uppdateringar det blir varje dag/natt 😳 Kl är redan 00.39 😝 tänk om man ovanpå allting dessutom hade kunnat sova tillräckligt - då skulle nog resultaten av dieten i form av välmående vara ÄNNU bättre 👍🏻💃🙊! Riktigt häftigt hur välmåendet förändras genom att äta bra mat och lite mindre mat 😍!
Idag har det varit en kortare dag på jobb - slutade redan kl 16.00, då var det träningstajm 😉 CHINS & RYGG på schemat! Testade att ro 1 min men kom bara 288 m på den nya Concept 5 😳Allting kändes bra i Axeln och det blev nog PB i Chinsen 4*5 reps med 5kg hängandes - SKOJ 😜!!!! Kom upp på alla idag 1- Wihooooooo! Video finns här på Instagram på mitt sista set! Det blev grillad KALKON till middag med sallad och potatis och LAX till lunch (lyxmat) ❤️ Nu ikväll slängde jag ihop ett eget recept på dietvänlig ÄPPELKAKA 😋 YUMMIE sååååå god den blev! Kommer helt klart at bjudas på och göras en hel del i höst! Funderar även på att göra en receptbok med alla goooooda "gå ner i vikt" recept som jag besitter. Har ju alltid velat göra detta! 😃
VIKT IDAG: 61,7 kg - Wiihooooo under 62 sträcket äntligen! Det tog lite tid! Legat upp och ned där länge nu! Nu under kvällen drog jag iväg på en mycket sen PE i byn - behövde rensa tankarna litegrann så det ljöööööd TUNG HIP HOP i lurarna timmen igenom 😜 Med en ljuv doft av Äppelkaka i hela lägenheten så kryper jag ner under täcket! En ny dag imorgon och ett renodlat BENPASS står på schemat 😘 Inga DIPS ännu med tanke på Axeln så det får bli Ben och om jag har energi lite Axlar om det funkar! 👍🏻
Sov så gott allihopa - låt oss vakna TACKSAMMA imorgon 😘! 

#applepie #dietspplepie #dietdag25 #backattack #monkeymoves #chins #af #athleticfitness #teamfocusonfitness #bodyfitness #pw #latenightwalk #thoughts #anger



Kommentarer


Kommentera inlägget här: