focusonfitness

Dietdag 23: AXEL SMÄRTA 😳

Kategori:

Dietdag 23:

Mest jobb idag 😉 varken PW eller Träning har det blivit! Vilodag från träningen...tur är det för S*TAN vad ont jag har i min vänsteraxel - lite svårt att lyfta armen och Supraspinatus 😝 känns sjukt överansträngd! Blääääää!!!!! Bjuder på en träningsbild från ett av förra veckans Ryggpass och en bild på dagens middag! Stekt Kycklingfilé med stekt potatis, sallad och min hemmagjorda Currysås 😋 YUMMIE! 
Nedan detta har ni vågens resultat de 3 senaste dagarna! Längst till vänster var Söndagsvikten (dagen efter ÄTARMÅLET) på 62,9 kg sen i mitten gårdagens 62,3 kg och längst till höger DAGENS 62,1 kg 😃 Så det går neråt iaf! 
Jag krigar vidare och hoppas allra mest nu på att min Axel är bra till Ryggpasset på Torsdag 😍! 
Kram på er vänner! 

#diet #weightloss #fatloss #bodyfitness #athleticfitness #chickencurry #vilodag #restday #shoulderpain 


Avrundade kvällen här hemma med en Chailatte efter en lång arbetsdag! Phu...dags att sova nu! Imorgon kör vi på med jobb från 07-21 😜



Kommentarer


Kommentera inlägget här: