focusonfitness

Dietdag 18: Smultron, Blommor och Våffelmys.

Kategori:

Dietdag 18:

Härliga underbara Torsdag ❤️ Första dagen på veckan jag slutar i tid och första träningspasset som hinns med 😃 Wiiihoooo mina Torsdagar känns som Fredagar oftast 👍🏻! 
Idag blev det CHINS & RYGG på gymmet direkt efter jobb - halva passet tillsammans med Johanna 😃 Skoj!!! Hon dissade mig dock efter halva passet för att köra 3D träning med grabbarna 😳😜😉 haha! Det gick bra med Chinsen idag - OB i viktade Chins 👌🏼😋 +5kg *5*5*3,5*2,5st. Känner mig NÖJD!!! 💪🏻
1 Tim träning bara sen bar det av hemåt för att förbereda lite inför kvällen! Har ju haft min underbara vän @sofie.flora här ikväll på Mat-Våffelmys och skitsnack 😍 riktigt gött att ses! Det är alltid härligt att träffa dig vännen ❤️ ...OCH tusen tack för alla goda smultron du plockat till mig - så hiiiiimla gulligt!
Vågen idag: 63 kg så har gått upp nu. Måste vara veckan som spökar ju! Har legat över mina tänkta 1400 Kcal men inte över 1600 Kcal och det är fortfarande väldigt lite! 😘 De där promenaderna behövs kanske ändå för att skjutsa på!? Vi får se när veckan är slut! 
När Sofie kom innan ikväll började vi myset med varsin alkoholfri MOJITO riktigt fräsch och god! Mynta är gott! 😋
Efter det blev det Proteinvåfflor med 3 olika röror till Kyckling/Curry, Lax och Räkor/Chili 💃.
Självklart en dietvänlig dessert på det - så vi har haft det riktigt mysigt! Innan hemfärd blev det en promenad runt centrum och innan avsked en oplanerad impulsiv fot screening och rörlighetsträning 🙊😜 Haha störda PT:s att hålla på mitt i natten! Jag har bestämt mig! Mitt mål är att hjälpa Sofie att bli bättre i kroppen...jag tror på rörlighet och 3D träning ❤️! 
imorgon är det Fredag och full rulle hör hemma igen! Kom på idag att jag glömt lägga ut receptet på Kokosmuffinsen till er - det ska jag göra i helgen 😃 påminn mig om jag glömmer! 
Natti natti på er vänner ❤️❤️❤️!

#dietvåfflor #dietwaffles #diet #dietdag18 #3D #mojito #chins #af #athleticfitness #bodyfitness #breezefitness #dessert #fitnessglass #fitnessicecream #vänskap #kärlek #tjejkväll 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: