focusonfitness

Dietdag 16: SlowWalk i Sandhammaren!

Kategori:

Dietdag 16:

Näääää....häääää...tror ni att denna slöfocken kom upp ur sängen kl 05.30 som planerat...ja upp o kissa och sen kröp hon ner igen 😳 Ååhh vad trött jag blir på mig själv!!! Ingen PW imorse heller såklart! Så det fick bli jag och NOCCO på PW i Sandskogen på lunchen - 1 Tim. Sååå himla härligt att komma ut i skogen ❤️ 
Ännu en bra dag på jobbet har passerat med PT klienter, träningar såsom behandlingar, planerande av hösten, administrativt vid datorn, skruvande av dynor till maskinerna etc etc 😍 Japp jag har ett sjukt varierande jobb and I LOVE IT ❤️!
Surdegsknäcke med laxröra + 1 ägg och kaffe till Frukost, Grillad Skinkstek med potatis och vitlökssås till lunch, Kycklinggryta med jordnötssmör och ris till middag, Proteinvåfflor med Laxröra till kvällsmat (sjukt gott) 👍🏻😍! Överstigit mitt intag med 200 Kcal idag! 
Vågen vill inte riktigt ner efter ÄTARMÅLSDAG - ligger på 63,2kg och ett par dagar förra veckan var jag ju nere på 52,8 kg, men....har "typ" veckan nu OCH har tränat, vilket jag inte gjorde så mycket förra veckan 😉 Vi märker så småningom vad som är boven! Jag har is i magen 😎! Nu ikväll har vi varit allihopa på en "SW" (SlowWalk som jag kallar det) i Sandhammaren - det är såååå himla fint där ute, älskar havet och ljudet av böljande vågor 😃!
Annars har jag inte hunnit med så mycket idag! Åkte hem med en stor kasse grillfärdig KALKON av olika slag tack vare Kim som numera jobbar på Ingelsta Kalkon 👍🏻 Det tackar vi för, himla snällt! Ni vet väl att Kalkon är SUPER KÖTT 😘💪🏻! 
Imorgon är det lååååååång dagen och endast jobb som väntar men från och med Torsdag så händer det lite annat också 😃💃! 
Nu har jag oxå en selfiestick @_paulaaberg_ 😍😗😎 Nu tänker jag sluta ögonen och drömma mig bort några timmar - snaaaart upp igen! Kram på er och njut av morgondagens 🔆 timmar! 

#sw #slowwalk #sandhammaren #afterwork #dietdag16 #breezequeens #breezekings #teamfocusonfitness #selfiestick #af #athleticfitness #pw 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: