focusonfitness

Dietdag 15: Muskler är attraktivt.

Kategori:

Dietdag 15:

Det blev ingen PW imorse - denna morgontrötta tjej lyckades inte släpa sig ur sängen i tid men lyckades att ta mig till jobb tidigare för att öppna för servicekillen så det blev faktiskt ett träningspass imorse ❤️ Dips & Axlar 👍🏻! 
Har jobbat mellan 09-19 och nu ikväll kom @jensner föräldrar ner med husbilen så det blev mat på SARA:s (självklart dietvänligt för mig) sedan lite kaffe och Questbar på det 😍 Myyyyyys! Översteg mitt dagliga intag med ca 200 Kcal gissar jag på. Men då var jag generös med kalorierna vid höftningen av salladen 😉!
Med tanke på att jag låg + 0,5 kg imorse efter gårdagens ätarmål så booooorde jag verkligen hålla mig till planen 🙊! Ingen PW ikväll heller som jag tänkt mig då klockan hann bli 22.45 😜 men imorgon bitti SKA jag upp 💪🏻!!!! Heja heja heja mig!!!! 
Det är inte mycket som händer nu dessa dagarna Mån-Ons 😝 låååånga dagar på jobbet. Men på Torsdag får jag finbesök om allt går som planerat 😍 visst @sofie.flora !? ✨🌸
Hoppas att ni haft en härlig dag alla, nu är det Natti Natti på mig!! 

#dips #af #teamfocusonfitness #bodyfitness #athleticfitness #diet #lindahls #lindahlskvarg #lindahlskokoskvarg #lax #kycklingsallad #girlwithmuscles #stark #attraction 


Me.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: