focusonfitness

Dietdag 13: Ryggpass, BBQ & Svedala Sommar Rock!

Kategori:

Dietdag 13:

Fredag tänkte jag skriva men Löööördag har det faktiskt varit 😜 måste vara för att jag jobbat idag som det känns son Fredag! TRX pass och några timmar i repan sen blev det egen träning - RYGG!! 😜 Lite ärenden inne i Ystad och grillning och Svedala Sommar Rock på det 😘 En härlig kväll helt enkelt. Kuuuuunde ju varit liiiiite varmare dock! Träningen gick bra idag, körde enbart Rygg, gött! Chinsen gick skitbra ❤️ härligt att väga lite mindre 👍🏻! Mycket väl så vägde jag lite mer imorse precis som jag misstänkte 😳 men det gör inget! Imorgon är det "ätarmål" deluxe om vi säger så,så några hekto till lär jag nog gå upp under helgen 😘! 
Nä det är Bootcamp 08.00 imorgon så dax att bädda ner sig!
Kram och godnatt vänner ❤️

#svedalasommarrock #sommar #bbq #matlådefix #hungrig #fitnessglass #mat #dietdag13 #backatrack #trx #trxpowerpull #chins 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: