focusonfitness

Dietdag 61: Personalmiddag med BREEZE på "PINCHOS" Malmö ❤️

Kategori:

Dietdag 61:

Det var igår det ja!
Fredag, kort dag på jobb och en härlig kväll som väntade 😍 känner mig dessutom liiiiite bättre med förkylningen!
Vikt: 59,6 kg igen - Wiiiihoooooo 👍🏻
Det känns bra i kroppen trots sjukdom och frånvaro från träningen, men egentligen borde jag inte haft ett ätarmål idag - kommer att vara uppe på minst 1 kg + imorgon igen ju 😜! Aja, i med en växel till sen när förkylningen är borta så kommer det nog hända lite grejer 😃 För mig är det dessutom alltid extra segt här vid 60-strecket 😝! 
GOFIKA med underbara @juliasnive på SATORI inne i Malmö först - äntligen en uppdatering av varandra och massa positiv energi som flödade ❤️ efter det mötte jag upp min härliga personal på Breeze utanför PINCHOS 😋! Har blivit mycket PINCHOS nu, haha och nästa helg igen är det bokat 😳😂! 
La upp en BILD på hur mina FÖTTER såg ut när jag kom hem från ÄTARMÅLET, 9 Tapasrätter, 2 desserter, 2 läsk och en Brownie senare 🙊
Snacka om tryck i kroppen - Mmmmmm och svetten har lackat inatt kan jag berätta 😝! Somnade dessutom på båda mina kuddar så helt stel i nacken nu 😢 usch får försöka behandla bort det innan träning sen! 
Ha en underbar dag denna ☀️-Iga Lördag!
KRAM KRAM KRAM ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här: