focusonfitness

Dietdag 60: ...och vågen står stilla på 60 😝

Kategori:

Dietdag 60:

...och Vikten står still på 60 😝
Lär nog inte hända så mycket nu när man är sjuk. Man rör på dig minimalt jämfört med annars och borde säkert ligga lägre i energiintag MEN samtidigt så ligger jag redan lågt och det tar längre tid att bli frisk om kroppen inte får någon näring 😜. Idag hamnade jag på 1600 Kcal - så som det är planerat! 
Dock är det ÄTARMÅL imorgon igen eftersom vi ska ut och äta med personalen på kvällen ❤️ Hmmmm, känns väl sådär när vågen gått upp men samtidigt så har jag helgen + heeeeela nästa vecka på mig att uppnå den kommande veckans viktmål! 😘 Kanske får bli några PWs när jag är frisk för att skynda på litegrann 👍🏻😫😜! Idag blev det FOODBOX igen till lunch men nu ikväll lagade jag faktiskt 1a måltiden här i den nys lyan - Wokade grönsaker och kyckling med ägg och turkisk Yogurt 😍! Det blev en sen middag eftersom jag var inne i Malmö med @jensner och shoppade lite efter jobb 🙊! Lite sådana där nödvändigheter OCH...kolla vad jag hittade....
1 st GLASSMASKIN (Äntligen) & 1 st Tork för grönsaker och frukt ❤️ 
Har velat ha båda grejerna sjukt länge och nu står dom här på mitt köksbord - UNDERBART! Nu ska det torkas frukt 😋! 
Självklart VILODAG från träningen idag eftersom jag är sjuk 😝 men lite har blivit gjort i lägenheten idag 👌🏼 Ännu ett duschdrapperi är uppsatt så att det räcker runt hela badkaret 👍🏻, kryddorna är hemtagna, 1 flyttlåda är uppackad och tvätten är undanplockad 😉! 
Nu är det hög tid att sova som vanligt 💋

#skurup #nylägenhet #flytt #förkyld #vilodag #teamfocusonfitness #wok #kycklingwok #hungrig #questbar #questnutrition #torkmaskin #glassmaskin #icecreammsker #shopping 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: