focusonfitness

Dietdag 59: TEAM FOCUS ON FITNESS i Lokaltidningen ❤️

Kategori:

Dietdag 59:

Vikten tillbaka på: 60 kg
TRAM FOCUS ON FITNESS i dagens Lokaltidning för SKURUP 💋 SKOJ!!!!
SJUK & Vätskefylld efter gårdagens GODIS intag! Denna dagen har väl varit sådär! Har kämpat 😜 helst av allt hade jag velat krypa ner under täcket igen efter morgonkaffet 👍🏻😳! Usch! Snuvig och äcklig! Maten har blivit sådär igen! @jensner var underbart snäll och kom över med en matlåda igår Annas har jag tryckt i mig Questbars, Fröknäcke (lite väl goda de där 😜 @jannieek ) och Keso! Hamnat på ett ca intag på 1400 Kcal idag 😍 Bra att ligga lite lågt med tanke på gårdagens SYND! Borde inte ätit något alls idag egentligen 😉 
En Toughest PT grupp är igenkickad och Functional Bootcampgänget körde järnet i Sandskogen nu ikväll 💪🏻💋 Grymma som alltid och idag med besök av VIPRn 😃! Coach hann precis med i löpningen - idag var det tungt!
Hör hemma har jag fått lite mer ordning i köket och på toaletten 😍💪🏻och NY ska jag sova så att det äntligen blir ca 8 Tim sömn 👍🏻😋! 
Natti natti på er finisar ❤️

#teamfocusonfitness #functionalbootcamp #dietdag59 #kämpa #sjuk #förkyld #vilodag #skogen 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: