focusonfitness

Dietdag 55: PB i viktade CHINS & Bästis på plats som flytthjälp ❤️💋👌🏼

Kategori:

Dietdag 55:

Ännu en dag i "Flyttens" tecken 😜 Började min lördag med jobb på Breeze 08-11 ❤️ efter det var det träningsdags - CHINS och RYGG samt Roddintervaller stod på schemat 💪🏻😝 PB i Chinsen (de viktade) 💪🏻💋 YES!!! Sen gick resten av Ryggpasset oxå bra! Körde följande:
1. Viktade CHINS
2. Stående stångrodd (gammal goding)
3. Latsdrag brett grepp 
4. Stående 1 arms rodd i Tuffstuff

Efter det blev det Roddintervaller! Körde samma som jag och Tim körde sist! 30 sek MAX tempo och 1,5 min vila * 8 st 😜 Försöka hålla samma antal "m" i varje  intervall! Idag låg jag mellan 140-150m/30sek, höll mig dör emellan (mestadels mellan 144-150 😃) 
SJUUUUUKT JOBBIGT - Shit alltså! Så efter rodden förtjänar man ett "BOUNTY" bar från Nutramino ❤️😘
Raka vägen in till Malmö för att hämta upp bästis @sabinafriman 👍🏻 lite groggy direkt efter rodden 😳! Sedan dess har vi hållt på med lägenheten. Flyttat över det sista grejerna och packat upp en massai lägenheten oxå 😉 Såååååå tacksam för all din hjälp gumman 💋😘 hade inte ens varit halvvägs utan dig!
Så nu är det sista natten här i denna lyan, det känns jättekonstigt! 🙊 Ögonen går just nu i kors, magen kurrar och huvudet försöker planera morgondagen 😂 DAX att SOVA nu kanske ❤️ har varit en låååååång dag ju 😉! 
Imorgon blir det träning och sedan fortsätter jag med Lägenhetsfix tills det är dags för en härlig kväll på stan med min Goa @_paulaaberg_ 😍 ÄTARMÅL is Up 💥💃👌🏼😋! 

#teamfocusonfitness #flytta #nyttboende @minnyalya #trött #heltslut #backattack #roddintervaller #af #athleticfitness 


Det börjar hända grejer med ryggen nu - I like IT ❤️



 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: