focusonfitness

Dietdag 50: En trött rumpa & Nyckel till förändring ❤️

Kategori:

Dietdag 50:

NYCKELN TILL FÖRÄNDRING ❤️
Ingen vanlig dag idag utan imorse hämtade jag ut nyckeln till min nya lägenhet & i helgen flyttar jag ifrån min nuvarande lägenhet och Killen jag bor med och flyttar in i nytt - Spännande 😳😍!
Så förändring är nog ett ganska milt ord att nämna 🙊.
Mycket som kommer bli annorlunda. Vardagen, helgen, hemmakvällar, bortakvällarna, sociala tillställningar etc...LIVET alltså 😘 - en stor förändring för oss båda och SJÄLVKLART massor av blandade känslor ❤️
Men än så länge känns det som det enda rätta 👍🏻
Jag har haft turen på min sida att ha hittat någon som stått ut med mig i 5 år och dessutom varit VÄRLDENS BÄSTA pojkvän under tiden - även om jag verkligen inte alltid varit världens bästa flickvän 😳 Jag är så tacksam ❤️
...men ibland är inte ens det tillräckligt! KÄRLEKEN.

#nylya #flytt #nyckel #förändring #life #lifechanges #exciting #love #kärlek #livet #skurup #stordag 


BEN & Poseringsträning efter en lång arbetsdag 😝 Kände mig sådär sugen - fick verkligen sparka mig SJ i r*ven idag 💪🏻🙊! Det blir ju antagligen ingen mer träning nu förräns på Fredag EM 😳!
Benpasset såg ut enligt följande:
Uppvärmning: Roddmaskin 5 min + 3D uppvärmning för benen
1. Knäböj i Smithmaskinen
2. Sittande Benspark
I superset med...
3. Liggande lårcurl
4. Sneda "stillastående" utfall bakåt med 10 kg viktväst i TRXn
5. POSERING - lite mer fokus på Athletic Fitness poseringen idag eftersom jag inte hade klackarna med mig 👍🏻💋

Det var inte tungt men det var jobbigt 😜

#legday #assattack #rumpträning #bendag #teamfocusonfitness 


Det blev en PW på lunchen idag 😍 Så härligt att ha Sandskogen så nära jobbet - det är perfekt! Blåste massor men inne på slingan var det lugnt och skönt 👍🏻

Lätt att det blir en massa flams och trams och annat flexande på den här poseringsträningen 😜 Blir nog bra sen när jag och Tim kör lite AF pass ihop - så det kan brukas allvar i den där salen 😝! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: