focusonfitness

Dietdag 47: Roddintervaller från Helvetet 💋

Kategori:

Dietdag 47:

Då var Fredagsfyset & Fredagsmyset förbi 😝 Trots att jag slutar redan 14.00 på Fredagarna så tycker jag att de bara "swiffar" förbi 😳. Idag kunde jag äntligen ta en ordentlig lunch på jobb - emder blev en PW i Sandskogen på 1 Tim 😃 riktigt gött! Efter jobb så var det dags för träning! Hann värma upp...sen var det dax för Tim att köra Roddintrvallerna och vi hade sagt att vi skulle köra ihop 😃💪🏻 Så det blev Nin uppvärmning innan DIPS och AXEL passet 😝 Wooooooaaaaaa....vad jobbigt det var! Shit! Men sjukt skoj att köra tillsammans 👌🏼💃! Man peppar varandra fastän att man själv är så trött att man skulle kunna dö 😍! DIPSEN blev sådär sen efter...10 fria + 10kg hängandes *10*7*8st 👍🏻 Inte det bästa men man kan ju inte köra PBn varje gång 😘!
Efter jobb blev det Emporia för att fixa 70 års present till morgondagens galej 😜 men det blev inte mycket av det - Vad tusan köper man till bästa vännens pappi liksom 😳🙊! Shoppade lite grejer till mig själv, det var ju inte svårt att finna (som vanligt) 2 par nya NIKE skor och några byxor samt tröjor och sport bh:ar på New Yorker 💋 På STADIUM och på NEW YORKER hittar jag nästan alltid något jag "behöver". 😃 Men skorna var ett måste faktiskt! Ett par sneakers och ett par PW skor ❤️!
En "HEARTBEAT" juice och en kaffe på "JOE&THEJUICE" innan hemfärd! ÄLSKAR att traska runt i affärerna ensam - mys! 😍 En sväng till min älskade vän @_paulaaberg_ för lite kvällsfika och planering inför helgen och sen lite kvällsgott hemma 😘! Var tvungen att göra en hel påse grönkålschips 😋 NOCCO fläder till detta! 
Fick ett sms idag som gjorde mig väldigt glad och hoppar nu isäng med ett leende på läpparna på vågen visade:
VIKT: 60,2 kg 👍🏻🙊😍
Täääänk om jag är under 60-strecket imorgon redan!!! 😝 Spelar egentligen ingen roll. Det viktigaste är att det känns sjukt bra i kroppen och dieten är rolig! 

#af #athleticfitness #teamfocusonfitness #pw #pt #personligträning #emporia #joe&thejuice #heartbeat #coffee #kvällsmys #fredagsfys #sandskogen 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: