focusonfitness

Dietdag 44: Fuktigt & Svettigt - Lägsta vikt idag 👌🏼😜

Kategori:

Dietdag 44:

Lägsta vikten hittills idag: 61 kg 😜
Idag blev det ett BONUS pass efter jobbet - DIPS och AXLAR stod på mitt schema idag 😃 Se tidigare Instagram uppdatering för övningsval under passet 😜!
Det blev lax, potatis och sallad till lunch, ett och annat bar och någon muffins till mellis 😘 Kvällsmålet glömde jag bort på jobbet så tränade på på NOCCO och käkade när jag kom hem istället - då fick det bli 100g kalkonlårskött från de grillade kalkonlårklubborna 😍 och lite vitlöksdip till det! En kopp kaffe med mjölk som kvällsmys! Veckan gör sig till känna och jag känner att jag skulle kunna missbruka Questbars under arbetsdagarna 😋❤️ men det är bara till att hålla sig i skinnet! Dom dör Cookie Dough är ju så j*kla gooooooda 😍! 
Mys på himlen på vägen hem från Ystad idag och mys i bilen med gamla godingar med Roxette 😝👌🏼😘! Imorgon väntar en helt galen arbetsdag - bäst att försöka somna så att man är pigg och glad under morgondagen 😃 Mycket som ska klaffa! På Torsdag blir det lite lugnare igen och go Ryggträning väntar efter jobb 👌🏼💃😜❤️👍🏻! 

#teamfocusonfitness #dips #af #athleticfitness #shoulderpress #ystad #matlådor #kalkon #turkey #dietdag44 #kvällsmys #lägstavikthittills 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: