focusonfitness

Dietdag 41: ÄTARMÅL & hormoner 🙊

Kategori:

Dietdag 41:

Härligt med Lördag och lite ledighet 😜 det tråkiga är att dagarna tar slut så fort 😳 jag har alltid tyckt att det har varit trist på kvällen när dagen är slut 😢😫 Haha...det kommer ju en ny imorgon så förstår inte riktigt varför 😉! Att skriva, blogga och instagramma får mig att reflektera över dagen och allt som jag faktiskt hunnit med! Le lite extra oftast 😍 därför gör jag mina små kollage varje dag 😃 skoj att pyssla med och funkar som nedvarvning innan det är dags att sluta ögonen 😜! 
Imorse åkte Nattis o hennes kille hem precis innan Bootcamp passet. Efter Bootcampen var jag heeeeelt färdig - orkeslös! Den dåliga sömnen under veckan som gått som slår tillbaka 😳! Käkade kyckling och potatis o lite sallad till lunch sen la jag mig på soffan och sov 1 Tim 👍🏻😊! Lite piggare börjar vaknade. Blev en kaffe och en Questbar. Drog in till Ystad och körde ett "mini-pass" för ryggen! Viktade CHINS med remmar och några andra dragövningar samt testade 10 min på roddmaskinen 😜 man ska ju trots allt tävla i Rodden oxå (om man går till final) 😃! Kände mig fortfarande slö i kroppen och det kändes i Chinsen!
Testade att blanda vårat BREEZE protein idag - Päronsplit med Chokladmousse 👍🏻 tog bort lite av Pöronsplits sliskiga söta smak! Rekommenderas! ❤️
Väl hemma råkade jag rota fram detta After Eight paketet ur skafferiet 😳 INTE bra att ha sådant hemma på diet. Det har stått där sedan Dietstart och nu var det nog....skulle ju ändå ha ätarmål...så....jag åt upp den!!! 😂 Mums vad gott men sjukt sött! 
Fixade mig iordning för "Ätarmål" och hämtade sedan upp brudarna och körde in till Malmö 😋✨❤️💪🏻🙊! 

#chins #backattack #dietdag41 #questnutrition #breezeprotein #aftereight #cheatmeal #coffee #tgi #fridays #malmö #city #teamfocusonfitness 


Usch, känner att hormonerna sprudlar just dessa dagar! Vågen går inte neråt och självklart just idag, dagen innan "ätarmålet" så glömmer jag att väga mig! Typiskt 😳
Just nu mår jag bara illa av all mat som vi ätit och hoppas verkligen att jag får vakna imorgon pigg och glad och SJUKT SUGEN på att köra BEN 👌🏼😘!

Se menyn: SJUKT KUL att det står:
- Perfekt att dela på flera -
Jag och Anna tog självklart varsin utan att ens hinna titta i texten i menyn.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: