focusonfitness

Dietdag 40: PB i viktade DIPS 😍

Kategori:

Dietdag 40:

Japp det var igĂ„r det och det innebar Freeeeeeedag & PB i viktade Dips 😍 Mot kvĂ€llen blev det grillat hemma med mycket trevligt sĂ€llskap frĂ„n GĂ€vle! Min fina @nattismagnusson har varit hĂ€r med killen i nĂ„gra dagar ❀
Vikt igĂ„r: Hmmmm...61,7 kg 😳 (Upp 0,6 kg sedan dagen innan - Japp beror helt klart pĂ„ brödet jag krĂ€ngde OCH sĂ„ tror jag att det beror pĂ„ Ă€gglossning faktiskt 😉) HĂ€rligt att vara tjej 😝! Axeln höll för DIPSEN - körde ordentligt uppvĂ€rmning med bĂ„de Tigerball och Foamrollern samt mobilitet i Buren 😃! Nu vet jag kanske vad jag behöver göra hĂ€danefter för att det ska bli bra đŸ‘đŸ» ska testa nĂ€sta gĂ„ng igen! Det blev en FOODBOX till lunch eftersom matlĂ„dorna i kylen tagit slut - ett kanon komplement 😜! 

#dietdag40 #dips #foamroller #tigertail #noccohallon #foodbox #questbar #questnutrition #teamfocusonfitness 


PoseringstrĂ€ning efter dagens pass. Tack snĂ€lla V som assisterade mig med bild och film och bra feedback trots att du inte har en aning om hur det ska se ut 😜


Mysig kvÀll med grillat och Domino (tittade dock mest pÄ) Mamma och Paula kom ocksÄ över en svÀng - hÀrligt hÀng!

❀

Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr: