focusonfitness

Dietdag 39: BRÖD FUSKET 😝

Kategori:

Dietdag 39:

Ännu en lååååång dag - jag vet vad ni tänker...
HUR F*N pallar hon!??? 😜 @annaverweij Om jag ska vara ärlig så vet jag inte! Just nu känns det som om jag flyter runt på någon slags överskottsenergi 😍 Sjukt taggad inför tävlingen och det händer väldigt mycket i livet för övrigt och det går sjukt bra på jobbet ❤️ Ibland ska väl saker helt enkelt få flyta på lite också antar jag 😃! 
Imorse var jag på gymmet 07.00 och körde ett CHINS o RYGG pass 😍 Kändes väldigt bra med tanke på hur trött jag var när jag klev in genom dörren - tänkte rulla nacken på Foamrollern (vilket för övrigt kändes skit, det gick ju inte att komma åt) och skulle kunna somna på den dör rullen precis där jag låg 😘! Snyggt om man legat där och dreglat på den gröna mattan när medlemmarna börjat strömma in efter 09.00 😉 Hahaha 😂! 
Hade min kära vän Sofie på besök igen ❤️ denna gången blev det en screening av höften och det kändes som att vi hittade lite grejer 😜! Mer hemläxa och mer träning! Efter jobb var det dags för nagelfix hos bästa @ka_linda igen 😘 Det gick sååådääääär med de "neutrala" naglarna - hmm i sista sekund fick det ändå bli rosa och svart tema 😝! Coola men nog de minst coola vi gjort hittills! 😎 Efter naglar middag hos mamma och SYNDEN PÅ BRÖD var framme! Det serverades bröd till Kasslersalladen och jag tog 1 st....jag tog 1 st till...och 1 st till OCH 1 st sista 🙊 JAPP - första FUSKET denna dieten! Höll mig dock ifrån kladdkaka o muffins som hon tänkte bjuda på efteråt 😉 Kommer nog dock inte ha tappat något till imorgon! Tackar mamma för go mat o mysig kväll ❤️ 

#chins #foamroller #kasslersallad #cheating #cheatmeal #fuskmål #fusk #dietfusk #ops #nagelfix #nailfasion #fashionablenails #backattack 

Morgon CHINS ❤️
Trött som ett as imorse men träningen skulle bli av så set var bara att köra 😜
Första Chinsen med remmar 🙊 Körde 5 kg hängandes 4*6st + 4*6st med remmar sen men utan vikt 😳 J*klar vad jag studsade upp och ned (kändes det som åtminstone) Haha 😝!!! Ska bli sjukt spännande att testa köra fria sen om ca 1 månad 👍🏻😊! 

Vikt: 61,1 kg

#chins #af #athleticfitness #breezefitness #teamfocusonfitness #explosivitet #chinsmedremmar #viktadechins



Kommentarer


Kommentera inlägget här: