focusonfitness

Dietdag 36: Axelsmärtor och Trädkram ❤️

Kategori:

Dietdag 36:

Ännu en Dietdag har gått mot sitt slut 😜! Imorse testade jag att infinna mig på jobb innan jag började för att köra ett litet BONUS pass 😘 DIPS & Axlar! Det kändes helt ok rent "morgonmässigt" men med 10 kg runt midjan började Axeln kvida igen 😝 så nu har jag asont i den igen 😳! Det gick att få till 10 reps med 10 kg iaf - blev ju dock bara 1 set, men ändå 👍🏻😉! Frågan är vart gränsen går - hur länge får man ut något positivt på att lasts på mera i en sådan övning som sedan ska köras utan vikt 😳 finns det dessutom en skaderisk så är det ju inte värt det! Vi får se hur jag kommer att göra med detta 👍🏻😃! Idag har det varit ☀️ heeeeela dagen! Alla har varit på playan känns det som! Jag drog ut på PW på lunchen - i Sandskogen! Japp...hade skogen för mig själv kan jag få tala om 😜! Mysigt att komma ut då mitt på dagen på jobb!
Efter jobb var jag och några av teamtjejerna på hemligt uppdrag - Fotografering 😍 mer om det lite längre fram 💃😘! Sååååå....sent hemma och ännu senare på att varva ner! Klockan är sjukt mycket redan så nu blir det sängen 😃! Hade ingen träningsbild från dagens pass så det fick bli en bild från poseringsträningen igår istället 👍🏻😂! Kvällens mål blev en Hallonkesella med smälta Hallon 🙊😋 och 10 st Kalkonchips! 
Imorgon väntar PT sen Breeze och på kvällen "Screening" med härliga kollegor i utbildningssyfte 😍 OCH...om jag orkar så ska jag köra lite BEN efter det!
Sov så gott vänner och ladda för en morgondag ❤️

 #dips #pw #trädkramare #natur #sommar #break #timeout #posedown #poseringsträning #teamfocusonfitness #hallon #kvarg #dietdag36


Älska Naturen ❤️



Kommentarer


Kommentera inlägget här: