focusonfitness

Dietdag 35: Grillkväll hos Bästis ❤️

Kategori:

Dietdag 35:

Försökte äta gröt imorse för att ladda upp inför träningen 😳 Blääääää.....satan vad äckligt det är! Jag har verkligen försökt i många år nu 😝 behöver minst 30 min för att få i mig 1 port, det växer i munnen! Träningspasset i förmiddags gick sådär 🙊 Chinsen var sådär...Ätarmål igår (tyngre 😃) och det kändes verkligen att kroppen inte var utvilad. Rygg i förrgår och träningsvärken hänger kvar! Det fick bli lir Bicepscurl på slutet av passet 😜 Kör ju inte Biceps specifikt så annars men det var lite skoj - dubbelkolla att styrkan fanns kvar 😉 det poppade minsann fram en liten ådra på högern oxå - Dietbiceps!! 😃! Mellis blev Proteinpannkaka med Turkisk Yogurt och Hallon och nu ikväll Grillat hemma hos Sabbis ❤️ Mysig kväll med väldigt trevligt sällskap. Sjukt hungrig innan läggdax och insåg att jag endast fått i mig ca 900 Kcal idag så det blev en Omelett med Salami och Svamp 😘! Mätt och belåten tänker jag nu krypa ner under täcket! Måndag imorgon - Back to work! 
Vikt idag (efter Ätarmål): 61,9 kg. 
Körde ett Poseringsträningspass ensam idag efter träningen och det kändes superbra! 😍 Börjar känns mig mer bekväm i klackarna nu äntligen 💃👍🏻😳❤️! Det är T-Walk och Utstrålning som övas mest på 😜! 

#backattack #grötfrukost #proteinpancake #fairing #dietdag35 #posedown #bbqnight #bbq #friendship #malmö #teamfocusonfitness 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: