focusonfitness

Dietdag 33: BACKATTACK & TEAMTRÄFF ❤️

Kategori:

Dietdag 33:

Kort dag på jobbet, egen träning - Wiiiihooooo 😘 TEAMTRÄFF med grymmaste tjejerna @_paulaaberg_ och @annaverweij (saknade dock dig @annieleew 😳) och Tapas hemma hos mig nu ikväll - en fantastisk dag!
Fick till ett härligt RYGGPASS ❤️ med både Chins och massa andra dragövningar! Rodden på bilden är en favorit 😍! 
Vad som är mindre härligt är att jag måste upp imorgon bitti och åka in till Ystad INNAN Bootcampen för att hålla ett TRX pass som ingen kunde ta 😳 hmm! Eftersom jag ändå inte får någon sovmorgon nu så tänkte jag faktiskt träna innan dess 😜 så att jag är klar för ledighet efter Bootcampen 👍🏻! Det värsta är att klockan redan är 01.48 och jag måste upp senast 05.00 😳 Phhuuuu 😜 galet! Men men ibland kan man ju få vara lite galen - ligger här pigg o glad och kan inte sova! Tittar på bilder från dagen, från veckan, fixar med blogg osv - Myyyyyyys och nedvarvning 😍! Vet att jag kommer att vara trött imorgon men då får jag väl ta en NAP eller något...har ändå inget speciellt planerat..VÄNTA...jo ni läste rätt - INGA planer imorgon, INTE ens ÄTARMÅLET är inplanerad...😳 det är lite trist faktiskt...hmm får komma på något bra innan kvällen 👌🏼! Väldigt ovanligt för mig att inte ha några planer, no worries ILL MAKE SURE ILL MAKE THEM 😍! 
Vikt idag: UPP 0.1 kg = 61,1 kg 👍🏻 Nä nu är det dags att iaf försöka sova en stund (typ 3 tim) frågan är bara VAD man ska träna imorgon 😳 SINNES träningsvärk i RÖVEN och Axlarna sedan gårdagen...det är ju egentligen DIPS imorgon igen 😝!! Aja vi får se! ❤️ Sov så gott nu allihopa och hoppas att ni haft en grym Fredagkväll 👌🏼✨😘! 

#backattack #teamfocusonfitness #breezewheyprotein #row #chins #af #athleticfitness #passion #monkeymoves #diet #fitnessdiet #fitness #bodyfitness 


Sidepose for BODYFITNESS ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här: