focusonfitness

Dietdag 40,41 & 42: Inget blev som planerat!

Kategori:

Ja vad gör man kl 02.10 på natten när man inte kan sova för att man ligger högt med överkroppen så att man nästan sitter upp, hostar så att man nästan kräks och lungor och hals är så ömt att det enda man vill är att sova för att slippa smärtan - Bläääää vilken j*kla vecka och helg detta har varit : (.

Har fått boka av det ena efter det andra hela veckan och det verkar ju bara fortsätta så här! Har verkligen vilat ordentligt - jag har kört mina Bootcamp pass och mina TRX kurser och detta för att det finns verkligen inget utrymme att boka om dom el skjuta dom framför sig!

Så tacksam för att jag har så förstående deltagare - det blev ett Bootcamp pass på gröningen i Lördags utan löpning - fokus styrka!



Ledsen att det inte blivit speciellt mycket träningsinspiration på senaste - svårt att inspirera på den fronten när man är i detta tillståndet. Maten har inte heller blivit som den borde. Inga rutiner - Idag var jag helt däckad till kl 14.30 : /.

Såååå vikten pendlar lite upp och ner:



Ja det känns skit...formen började verkligen att ta sig där ett tag men vad ska man göra - Just nu vill jag bara bli frisk o kunna jobba så får allt annat vänta!
På Tisdag är det 2 veckor utan träning och det börjar gå mig lite till huvudet!

Det händer så MYCKET denna månaden och det sista jag vill är att ligga här hemna och hosta upp lungorna *SNYFT*
Var på Vårdcentralen i Fredags hos en sköterska som inte ens tog ett halsprov! Imorgon bitti ska jag ringa och jaga läkartid!

Nu ikväll drog vi vinnaren av Facebook/Instagram tävlingen som vi hade på TJEJKVÄLLEN på Hälsopunkten förra Söndagen - 2 Presentkort värde a 2120kr på ett Privat Functional Bootcamp pass lottades ut!

GRATTIS till Anna Askhem & Laila Jönsson som kammade hem vinsten : ))

Har ni varit inne och snokat rundor på min nya hemsida?
Massor av ny information och mer lär det bli. Gärna feedback på vad ni tycker om den ; )

En annan SUPERKUL grej har oxå hänt idag men mer om det imorgon! Ska göra ett nytt försök med att sova nu <3



Kommentarer

  • Chamilla Magnusson säger:

    Hoppas du blir bättre snart. Det är verkligen jättehemskt att vara sjuk och gå så länge utan att göra något när man är van med det motsatta.

    Svar: Tack så mycket Camilla : ) Ja det hoppas verkligen jag med - det känns som att det börjar gå åt rätt håll i alla fall! Allt bra med dig och vovven annars? Kram/J din gamla granne
    Josefine Sidnor

    2014-09-16 | 18:05:02
    Bloggadress: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/
  • Chamilla Magnusson säger:

    Jodå det är bra med oss båda. Hon får inte följa med när jag joggar längre dok, men vi går hyfsat långa promenader så jag tror det är okej ändå ;)
    Jag har varit vilande nu i snart 3-4 veckor för överansträngning i senen på h. skenben. Missade en löpar tävling pga det, men men...
    Det ska bli skönt att få komma igång så smått igen nu. Hade tänkt mig power walka korta sträckor eller ngt. Vad tror du?
    Förresten! Du som verkar kunna göra mycket nyttigt "gott-gott" och sådant. Kan du ett recept för att göra typ energi-bars fast utan nötter i? Jättebra mellanmål efter eller under träning, även på jobb :D, men eftersom jag blivit nötallergiker för några år sedan kan jag inte äta dem man köper i affären. :(

    Din blogg är verkligen jättehäftig och "dö"-inspirerande att titta igenom :D

    2014-09-19 | 15:05:07
    Bloggadress: http://blandbockerlivetmagin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: