focusonfitness

Dietdag 39: Formkoll & Bootcamp KICK OFF.

Kategori:

Gokväll godingar!

Då är man igång fysiskt igen med jobbet! Bootcamp med mitt vanliga gäng igårkväll och nu ikväll var jag nere i Mossbystrand och höll i en liten mini KICK OFF för ett gäng elever från Bökebergs Ridgymnasium : )))

Riktigt roligt att ha dem och japp de blev trötta, smutsiga, svettiga och jag lovar att det finns nog inte ett enda ställe de inte har sand på ; ) Visst är det mysigt med Bootcamp - I LOVE IT!

Bra jobbat tjejer - ni krigade på bra och tog er igenom hela banan!

Vill ni oxå anordna ett event, en Kick Off eller helt enkelt bara ta med vänner och släktingar på en rolig utmaning!?
Då får ni gärna kontakta mig på [email protected] eller besök hemsidan www.focusonfitness.se



När jag är nära havet är jag vart jag trivs som allra bäst - Lugnet, svallet av vågorna, sanden och friheten! Satte mig ned en stund efter jag plockat ihop efter passet och njöt - nöjd över vem jag är, vad jag hittills åstadkommit med mitt liv och över vem jag vill fortsätta att vara! Älskar det jag gör så är det bara!

Lite formcheck i hallens myslampa blev dagens sista ego boost ; ) I den verkar de flesta skuggorna komma fram! Men gött att se att magen börjar ta sig lite : )).



Dagens vikt: 61,7 kg

Nä nu ska jag sova alldeles strax! Imorgon bär det av in till Lund tidigt för att träffa morgonpigga PT klienter, efter det vidare till RYGGCENTRUM i Lund flr att träffa ännu en klient, Skurup efter det o köra Fredagens sista PT klient på Hälsopunkten och avslutar dageb med att hämta upp Flyersen för Träningseventet ; )) Spännande! Han är snabb den där Fredrik - det gillar vi <3
Så för ypperlig service och snabb leverans gällande Reklam är det "ABSTRAKT REKLAM" som gäller!!!

Natti natt på er allihopa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: