focusonfitness

Dietdag 37 & 38: Sjukstuga och Vila.

Kategori:

Hejsan allihopa!
 
En stund på kontoret med något annat än jobb är ju trevligt en stund så jag tänkte att jag skulle passa på att blogga litegranna ; ) Nu har det varit sjukstuga här hemma sedan Söndags kväll och jag börjar bli måttligt trött på det måste jag säga : (( Febern är inte kvar vad jag vet men jag hostar och har något fruuuuktansvärt ont i halsen - och alla vet ju vad det betyder = ABSOLUT INGEN TRÄNING!
Deppigt!
 
AJA i allt detta så har jag hunnit bara vara hemma som jag aldrig är, sovit mer än jag brukar fast borde, hunnit kränga en hel Rocky Road Glass bägare nästan 400 g och 840 Kcal var den på : )
OCH jag har faktiskt mellan febertoppar och huvudvärksanfallen hunnit jobba framför datorn som jag var i STORT behov av. Ingen aning hur jag skulle hunnit allt det här om jag hade jobbat som vanligt.....
.....SÅ Något GOTT i allt ONT ändå <3
 
Det har blivit MYCKET honungste....
 
 
Och en massa extra vila och kik på magen som börjar försvinna mer och mer - GÖTT ; )
 
 
Men hur funkar det nu med GLASS och grejer - Jag DIETAR ju...JO det funkar, jag tyckte att jag kunde unna mig det för att få lite ro i själen här hemma på kvällarna framför TVn som jag ALDRIG befinner mig annars. Trodde att det skulle vara en fröjd för halsen men det är nog bara alla sjukas ursäkt för att få äta glass. Tyckte inte att det hjälpte alls - 1a gången i mitt liv vill jag tillägga som jag sitter och äter glass direkt ur paketen - haha BUSIGT!
 
Men tro det eller el - Vågen visar neråt.
Gårdagens Vikt: 61,6 kg
Dagens Vikt: 61,8 kg
Tror att det kan ha med och göra att jag inte tränar just nu (mindre vätska i kroppen) och att jag inte riktigt får i mig all den vanliga bra maten som jag borde SAMT att jag faktiskt VILAR!
Stress har ju stor påverkan på både vätskeansamling och viktnedgång!
 
 
Det känns skönt att vågen går neråt men just nu känner jag mig bara smal och spinkig - inget tryck i musklerna alls och det är INTE kul - då känner man sig bara liten och smal och vem vill vara det liksom - INTE JAG!
 
Har suttit och planerat Träningseventet nu dessa dagarna och gjort i ordning en flyer!
Dra er inte från att sprida informationen till era vänner om denna coola träningsdag! Lägger upp flyern här på bloggen så fort jag är klar med detta inlägget!
20% av dagens intäkter går till ett barnhem utanför Nairobi i Kenya med fd gatupojkar...så kom och ha KUL och gör en GOD GÄRNING samtidigt!
 
Har faktiskt hunnit fila liiiite på min hemsida - Gå gärna in och kolla in den:
www.focusonfitness.se
 
 
 
Och vet ni vad - Inte nog på att det var Bootcamp igårkväll - hes och svag, gick dock bra ändå! Jag tror att mina 14 deltagare blev svettiga och trötta trots allt....MEN bilf*nskapet startade inte. Så jag fick ta min ryggsäck och powerwalka ner mot Bräknehus tills en av mina deltagare plockade upp mig på vägen : /
DET vet jag i och för sig inte om det fanns något GOTT i (att bilen gick sönder)
 
NÄ nu ska jag förbereda det sista inför ett specialbeställt Privat Functional Bootcamp pass nere på stranden med taggade elever och coach från ridgymnasiet.
Mer om det om jag hinner blogga lite ikväll.
Försökte ta en formbild innan idag men det gick mest skit - dåligt ljus i hela lägenheten : (
 
Hoppas ni haft en bra dag idag - NJUT av kvällen och träna hårt!
/Coach J
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: