focusonfitness

Dietdag 35 & 36: TJEJKVÄLL & Sjukstuga.

Kategori:

Gokväll på el eller Gonatt kanske jag borde säga! Klockan blev gsnska mycket idag ändå - sov länge imorse då jag vaknade och fortfarande hade feber, usch jag hatar att vara sjuk!

Det small till igårkväll efter TJEJKVÄLLEN nere på Hälsopunkten - det var som att någon slog mig i huvudet och drog upp temperaturen i kroppen 3 grader : / Piss, inte alls kul att bli sjuk på diet då immunförsvaret är sänkt redan. Är man inte försiktig så tar det en evighet att bli frisk!

Igår började jag jobbedagen här hemma kl 07.00 med att preppa inför Tjejkvällen nere på gymmet, Functional Bootcamp pass kl 10.00, hem och fortsätta preppa o duscha och kl 13.30 var det dags att dra ner till gymmet för att göra iordning salen inför kvällen!

TJEJKVÄLL med inriktning STYRKETRÖNINGSTEKNIK!

Det blev en riktigt lyckad kväll och det verkade som om tjejerna var nöjda med kvällen oxå : )). Riktigt roligt att ha dem och det kommer helt klart en ny Tjejkväll inom kort. Så håll ögon och öron öppna om ni vill vara med ; )



Vill tacka våra Goodiebags sponsorer:
- Studio Noi
- Hälsopunkten
- KZ Larm
- Abstrakt Reklam
Utan er hade det varit betydligt svårare att få till en bra Goodiebag till tjejerna - TUSEN TACK <3



Som sagt vaknade sjuk idag så det var bara till att boka av allt som gick att boka av, TRXn körde jag ändå då dessa kurser är svåra att boka av. Efter några Ipren så funkade det + att vi är utomhus och behöver inte vara soeciellt nära deltagarna heller ; ). De var superduktiga!

Annars har min dag bestått av morgonskor, måltider, koppar med honungste, muffinstugg OCH massa administrativt arbete ; ) Man får ju passa på när man går hemma. Har fått gjort en hel del idag - borde kanske enbart vilat? Men NÄ istället för att läsa en bok så kunde jag lika gärna fakturera, renskriva träningsprogram, göra Layout till flyer och planera Träningseventet den 28 September : )

Ingen träning sedan i Tisdags och jag känner mig mjuk och slät - Inte kul, vill ju vara stor och hård just nu ; )).



Kommentarer


Kommentera inlägget här: