focusonfitness

Dietdag 33: På rullning igen - Roadtrip Karlstad.

Kategori:

Bilen får rulla många mil denna månaden - Roadtrips hit och dit ; ) SKOJ!

Ligger nerbäddad i sängen nu hör hos Dessi och Joanne på hotellrummet på Scandic Winn i Karlstad - skönt att vara framme. Lämnade Lund 14.30 och var här 21.30.
Första som slog emot en när man klev in genom dörrarna till hotllet var doften av tävlingsfärg : )) Många tävlande som bor just här och nu under kvällen har de varit iväg på hotellet på andra sidan gatan och fått första lagret tävlingsfärg pålagt : )

Tjejerna är så himla fina - Imorgon ska det hejas satan i det!
Ska vara med tjejerna "backstage" imorgon och coacha/finnas till hands. Det ska bli superkul!

Dagens Vikt: 62,8 kg

Blev lite morgon selfies imorse innan jag åkte in till Lund för att träffa mina Fredags PT klienter ; )



Det börjar släppa från magen nu - det känns bra för det släpper ju allra sist på mig sen ju närmre tävling vi kommer.

Lite slarv med dagens mat - Ceasarsallad på Barista och Bars i bilen - aja så mycket högre i intag än vanligt tror jag inte att jag ligger ; )



Hittade det perfekta Äta-Matlåda-stället på vägen upp hit till Karlstad idag.



MEGA LYCKA TILL nu till tjejerna inför imorgon och till ALLA andra som ska tävla imorgon - håll tummarna!! ; )

Godnatt <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: